2013. április 2., kedd

10. rész

Sziasztok,
Köszönöm a sok komit és a több mint 1000 kattolást, imádlak titeket. Meghoztam a következő részt ami kicsit hosszabbra sikeredett, remélem nem bánjátok :)) Jó olvasást, és komizzatok (a Trailer-ről is!!).xx<33
pux: ~Steffy*



~Az esküvő.


-Hát ez remek - motyogtam.
Jaket és Kellyt láttuk meg éppen Leigh invitálta őket táncolni. Liam tudta hogy egyáltalán nincs kedvem összefutni velük főleg a történtek után.
-Gyere sétáljunk egyet.
-Rendben.
Kimentünk a kert kapun, Jesyt megnyugtattuk hogy mindjárt jövünk vissza csak egy kicsit kiszellőztetjük a fejünket.
Nat szemszöge
-Szia - köszöntem Niallnek.
-Szia, táncolunk? - mosolygott vissza rám.
-Igen.
Nagyon jó volt Niallel táncolni, bár egy kicsit kiábrándított hogy nem is beszélgettünk. Vége volt a számnak, Niall azt mondta hogy elmegy enni valamit mert már egy órája nem evett. Leültem a hinta ágyra, csak pár percet töltöttem egyedül Harry rögtön oda jött hozzám.
-Szia - köszönt a hajába túrva.
-Helló.
-Leülhetek?
-Felőlem...
Jó oké bevallom hogy bunkó voltam de még mindig bántott a múltkori. Lisa mondta hogy néha túlságosan komolyan veszem a dolgokat, lehet hogy igaza van?
-Figyelj... - kezdte Hazza félénken - én szeretnék bocsánatot kérni azért amit akkor mondtam, de tényleg bocsi.
-Nem nagyon érdekel a magyarázatod, nekem akkor is rosszul esett!
-Léci ne csináld...
-De igen csinálom...menj és szórakozz mással!
-Szerintem meg neked kéne menned Niallhez úgyis annyira megértitek egymást.
-Jó tudod mit megyek is ő legalább kedves velem!
Harry szemszöge
Nat felállt és elviharzott, nagyon ideges voltam úgy éreztem le kell vezessem valahol a dühöm, egy boxolót is képes lettem volna felképelni. Beszaladtam a házba és kerestem egy szobát ahol egyedül lehetek. Leültem az ágyra és átgondoltam mindent. Tudtam hogy Niall semmiről sem tehet. Nat egyáltalán nem olyan mint én teljesen különbözünk. Ő túl komoly és mindenen megsértődik. De akkor is volt benne valami ami vonzott, ez az érzés nagyon erős volt bennem, azt mondják hogy az ellentétek vonznák egymást ez volt az ami biztatott hogy ki kell béküljek vele. Nagyon hiányzott a társasága és a nevetése, egyszerűen minden. És ebben a pillanatban jöttem rá hogy mit is kell tennem hogy megbocsásson.
Lisa szemszöge
-És hogy vagytok Danielleval?
-Nem is tudom, már két hete nem beszéltünk...
-Oh, sajnálom.
-Nem kell.
*megcsörren a telefonom*
Üzenetem jött, Nat küldte:

Gyere, gyorsan :'(

Rögtön tudtam hogy valami nagy baj van, máskor hívni szokott. Mondtam Liamnek hogy mennünk kéne, gondolom már Jesy is aggódik hogy hol vagyunk.
Mikor megérkeztünk beszaladtam a házba és keresni kezdtem, egy szobában találtam rá. Az ágyon feküdt és sírt. Oda ültem mellé és átöleltem.
-Mi baj, mi történt?
-Harry...
-Naa mondd már.
-Összevesztem vele.
-Miért?
-Oda jött hozzám és bocsánatot akart kérni, de én bunkóztam vele. Annyira bánom már nem kellett volna - szipogott Nat.
-Figyelj szerintem biztos kibékültök, mindketten bejöttök a másiknak.
-Ezt meg honnan veszed?
-Hidd el tudom. Na gyere mosakodj meg csak nem akarod hogy így lássanak?
-Nem dehogy, hiszen olyan jól indult ez a nap - mosolygott.
-Gyere menjünk le.
-Okés.
***
-Kérsz valami vacsit? - kérdezte Nat.
-Aha.
-Oks akkor rendelek pizzát, jó?
-Jó, de extra sajttal - válaszoltam.
-Mintha csak Niallt hallottam volna - nevetett Nat.
Mikor megvacsiztunk hulla fáradtan mentem a szobámba. 10 perc után már horkoltam. A telefonom keltett fel.
-Te jó ég, ki az ilyenkor?! - motyogtam.
-Igen, ki az? - szóltam bele a telefonba egy ásítással kísérve.
-Szia Lis, Niall vagyok - szólalt meg egy vidám hang.
-Niall, tudod egyáltalán mennyi az idő?
-Igen hajnali három.
-Pontosan, valami baj van hogy ilyenkor hívsz?
-Igen...
-Komolyan? Mi?
-Elfogyott itthon a csokis keksz és vaníliásat kell ennem azon kívül, holnap után lesz a bátyám esküvője és azt akarom kérdezni hogy....nem lenne e kedved eljönni velem?
-De van, hányra menjek hozzátok?
-Nem kell majd érted megyek, úgy jó?
-Aha, na én megyek aludni jó?
-Okés és köszi.
-Nincs mit, szia.
-Szia.
Reggel nagyon izgatott voltam minden gondolatom az esküvő körül forgott. Mit vegyek fel? Milyen legyen sminkem? És a hajam?
De szerencsére Nat segített, délelőtt elmentünk vásárolni és egy nagyon klassz és elegáns ruhát vettünk. Ezzel eltelt az egész nap.
Nat ruhája.
Másnap reggel hamar, már hatkor fent voltunk, hogy minden tökéletes egyen. Nat is nagyon csinos volt. Ő is hivatalos volt az esküvőre hiszen ő szervezte. Kíváncsi vagyok hogy milyen lesz. Natnek hamarabb el kellett indulnia mert még az utolsó simításokat elvégezte. Én Niallre vártam, azt mondta hogy nyolc körül jön, már háromnegyed nyolc volt. Meghallottam a csengőt, nagyon megörültem, tudtam hogy Niall az, és ő is volt.
A kocsiban ülve hol beszélgettünk hol zenét hallgattunk, kicsit kínosan éreztem magam most hogy már tudom hogy tetszek neki.
-Emlékszel amikor megleptük Natet? - kérdeztem Niallt.
-Igen, és rájött már hogy Hazza volt?
-Nem, azt hiszi hogy te voltál és most be akar jönni neked.
-Komolyan?
-Igen.
-Uhh szegény Harry. Valahogy tudok segíteni?
-Igen, finoman közölnöd kéne Nattel hogy nem te csináltad, és akkor talán rájön hogy Harry volt.
-Rendben de előtte beszélek Harryvel.
-Jó.
Közben megérkeztünk a templom elé, kiszálltunk a kocsiból. Niallt rögtön letámadták a rajongók. Még oda sem tudott menni a bátyjához. Én ezt azért egy kicsit undorítónak tartom, ez Greg és Denise nagy napja és mindenki csak Niallel foglalkozott, pedig ő csak örömet akart szerezni a testvérének. Nagyon ideges volt, de még így is aláírásokat osztogatott és képeket csinált. Mikor végre beszabadultunk a templomba Niall köszöntötte a családtagjait.

-Szervusz édes drága lelkem, nagyis kis puszedlije - köszönt Niall nagyija közben meghúzogatta Niall pofiját és nyomott rá egy puszit.
-Szia nagymama - ölelte meg Niall.
-És ki ez az kis ifjú hölgyike, csak nem a barátnőd?
Niallel egy másra néztünk...
-Őőő, nem nagyi ő nem a barátnőm. Ő csak a barátom...
-Aki lányból van.... - viccelődött Niall nagyi.
-Jó napot a nevem Lisa - mutatkoztam be.
-Nagyon örülök csillagom - fogta meg a kezem.
Megkezdődött a ceremónia, Niall volt a tanú ezért én a családjával ültem. Mikor lezajlott az esküvő elmentünk a vacsora helyszínére. Nagyon édes volt az új házaspár, én is gratuláltam, majd Niall szüleivel és barátaival beszélgettem. A nagy társalgásban észre sem vettem hogy nincs itt Niall. Mindenütt őt kerestem és végül a mosdóban találtam rá, sírt...



~Miért sírt Niall, és Nat hogyan fog reagálni majd arra hogy nem Niall lepte meg akkor. Lisa és Liam nagyon jóban vannak, vajon lesz e ebből még valami és mi lesz Danielleval?
Mindezt megtudhatjátok a következő részekből :D
~DirectionerGirl*

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! :) imádom, siess a kövivel :P <3

    VálaszTörlés
  2. Jaaaj de jóóó *-*
    Niall :'( imádooom <3
    siess! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! *-*
    Imádom ezt a blogot...nagyon jól írsz! Csak így tovább! :)
    Siess a kövivel! :P <3

    VálaszTörlés
  4. jó leeet!! :))
    kövi mikorra várható? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a kövi rész kb. csütörtök-péntek körül lesz, de megpróbálom hamarabb♥♥:DD

      Törlés