2013. április 27., szombat

12. rész

~Hali, meghoztam a következő részt, nagyon köszönöm akik lájkoltak a blogversenyen, 1. helyezést értem el *-* köszönöm mindenkinek imádlak titeket♥. Remélem tetszeni fog ez a rész, jó olvasást és komizzatok :))
pux: ~Steffy* ♥♥


~A strandolás.

Niall főztje :)
Mikor felébredtem Niallt nem találtam magam mellett, lehet hogy elment? - gondoltam magamban.
Lesétáltam a lépcsőn és éppen reggelit csinált a konyhában. Kicsit furcsa volt, még mindenki aludt csak ő volt ébren.
-Jó reggelt - köszöntem.
-Szia, neked is - mosolygott.
-Mit csinálsz?
-Az meglepetés - kacsintott.
-Jaj ne már, lécccci.
-Hát végül is a nevét én sem tudom, csak jól néz ki ez a kép róla.
-Hm, tényleg jól néz ki.
Niall két órát szenvedett a kajával mire végre elkészült, addigra már mindenki felébredt. Leültünk az asztalhoz és kíváncsian kóstoltuk meg Niall főztjét. Legnagyobb meglepetésére mindenkinek nagyon ízlett. Dél körül Niallnek el kellett mennie, hogy meglátogassa a régi iskoláját. Elköszönt mindenkitől, kikísértem és kaptam a homlokomra egy puszit.
Nagyon furcsán éreztem magam, olyan volt mintha valamit kezdtem volna érezni Niall iránt, de ugyanakkor valaki más is nagyon közel állt hozzám. Rengeteg érzés kavargott bennem míg fel értem a szobámba. Igyekeztem ezeket elfelejteni és más dolgokra gondolni. Nem szerettem volna egy újabb kapcsolatot, féltem hogy olyan sorsra jutna mint az előző. A repülő ma este indul és másnap hajnal körül érkezem haza, nem akartam reggel indulni, nyár közepe van és irtó meleg szokott lenni akkor. Anya segített bepakolni, könnyes búcsút vettem mindenkitől és megígértem hogy hamarosan meglátogatom megint őket. Az utolsó percben Lane úgy döntött hogy ő is jönni akar. Remek, amíg bepakol addig három gép is elmegy. Nagy meglepetésemre két perc után lent volt és készen állt az indulásra, nem pakolt sok cuccot csak pár napra jön. Neki egy számomra kimondhatatlan nevű Ír városban van háza még nem voltam ott mert még csak most költözött oda, de nagyon kíváncsi vagyok rá. A repülőút nagyon jó volt ha én a bátyámmal össze vagyok eresztve még az Eiffel tornyot is le tudnánk dönteni. Egész úton az előttünk ülő gyereket szekáltuk, ő meg azt sem tudta hogy mi is történik vele, a srác egy 10 percre elaludt és bekentük az arcát mogyoró krémmel és a mellette ülőt hibáztatta és szidta mint állat. Mikor leszálltunk a kapucnijából kiesett az összes csoki papír amit beleraktunk és az arca még mindig mogyikrémes volt, mi csak szakadtunk az egészen. Nat jött elénk taxival és nem értette min röhögünk ennyire, de mikor elmeséltük még a sofőr is röhögőgörcsöt kapott. Otthon nagy meglepetés várt mert Nat átrendezte a szobámat és egy új babzsákfotelt is kaptam nagyon klassz volt, plusz még pizzát is csinált a kedvencemet, kukoricásat :)
Egy kicsit lefeküdtünk aludni hiszen hajnali 2 óra volt és délbe sikerült mindenkinek felkelni, de szerintem aludtunk volna még ha a telóm nem ébreszt fel minket. Liam hívott.
-Hali - szóltam bele a telefonba.
-Szia, elég fáradt a hangod.
-Igen, most keltem fel.
-Dél van - csodálkozott Liam.
-Kettő körül értem haza...
-Ja, értem. Csak azt akartam kérdezni hogy nincs-e kedvetek velünk jönni a strandra, a többiek is ott lesznek.
-De van, mikor indulnánk?
-Hát egy óra múlva.
-Okés akkor készülődünk.
-Rendicsek, szia - köszönt el.
-Sziaa.
-Na, ki volt az? - kérdezte Nat.
-Liam...
-Juj, valaki elvörösödött - kezdett a szekálásba Lane.
-Nem is - tiltakoztam és beszaladtam a fürdőbe hogy tényleg vörös vagyok-e, ez végzetes hiba volt mert így tényleg rájöttek hogy kicsit zavarban vagyok amikor Liamről van szó.
-Na hugi lebuktál.
-Haahaha.
-Na jó hagyjátok abba és készülődjünk mert mindjárt itt lesznek - csitított minket Nat.

A fürdőruhám :)
Egy kisebb bőröndbe pakoltuk be a törölközőket és külön a kaját. Felvettem a fürdőrucimat és rávettem a ruhát hogy ne kelljen ott öltözködni. A srácok szokatlanul pontosak voltak beszálltunk a busz méretű "kocsiba" és 20 perc után már meg is érkeztünk. Még nem voltam ezen a strandon, de első látásra elég klassznak tűnt. 30 medence, 20 csúszda, szauna, étterem és wellness helyiség is volt. Wow.
Paul is jött velünk mert elmondása szerint amilyen "felnőttesnek" látszanak a srácok, olyan gyerekesen tudnak néha viselkedni, meg persze a lesifotósok elől is megvédi őket. Egy külön emeletre mentünk ami erre a napra a srácoknak volt bérelve hogy nyugodtan pihenjenek, ott is volt minden még egy videójáték szoba is. Sosem gondoltam volna hogy egyszer egy ilyen helyre is eljutok. Liammel a videójáték teremben autóversenyt játszottunk. Lou, El és Dani pezsgőfürdőben voltak, Zayn és Perrie a szaunában, Nat, Harry, Niall és Lane csúszdáztak, Paul pedig szunyókált a napozóágyon.
Néha kaptam Danitől egy pár szúrós pillantást, szerintem nem nagyon tetszett neki hogy ennyire elvagyunk Liammel. Nem akartam semmit elrontani, pláne nem hogy veszekedés legyen ezért elmentem Nattel inni valamit, később Zayn és Pezz is csatlakoztak.
-Uhh nézzétek Liamet és Danit - sóhajtott fel Perrie a játékteremre mutatva.
-Veszekednek, már megint - mondta Zayn.
-Már megint? - kérdeztem vissza.
-Igen, már rég nem úgy vannak mint ez előtt, egyre többet veszekednek azon hogy többet kéne együtt lenniük de a koncertek és a fellépések nem engedik - fejtette ki Zayn.
-Miattam veszekednek - jelentettem ki.
-Miattad? - csodálkozott Pezz.
-Igen de én csak videójátékoztam Liammel.
-Hát Dani elég féltékeny tipús, de én megkérdeztem a múltkor és semmi baja sincs veled - nyugtatott meg Perrie.
-Gondolod?
-Nem, én tudom, ha baja lenne veled nekem vagy Eleanornak mondaná meg először.
-Akkor jó - mosolyogtam, de belül még mindig lelkiismeret furdalás gyötört.
-Nincs kedvetek kimenni és röpizni egyet? - kérdezte Zayn.
-De, nekem van - mondta sorra mindenki.
-Csak egy a baj hogy Paul nem engedné meg mert elkapnának a lesifotósok - szomorodott el Louis.
-De most alszik - vigyorgott Hazza.
Kimentünk az ajtón, le a lépcsőkön és már kint is találtuk magunkat. Próbáltunk észrevétlenek és hétköznapiak lenni de nem nagyon jött össze. Egy pár lány autógrammot és fényképet kért a fiuktól, mikor végeztek nagy nehezen megtaláltuk a röpi pályát, mázlinkra nem volt ott senki és nyugodtan tudtunk játszani.
Csapatokat alakítottunk:

1. csapat:
  • -Lisa       
  • -Lane
  • -Eleanor
  • -Liam
  • -Perrie
  • -Niall


2. csapat:

  • -Harry
  • -Nat
  • -Danielle
  • -Zayn
  • -Louis


Páratlanul voltunk ezért így oldottuk meg, nagyon klassz volt a játék, addig a bizonyos percig. Nagyon jól éreztem magam teljesen ki tudtam kapcsolódni és mindent elfelejteni, Dani elmondta hogy nem miattam veszekedtek és már minden rendben van, nagy kő esett le a szívemről. De túl jó volt ez a nap ahhoz hogy igaz legyen, Kellyt és Jaket pillantottam meg felénk közeledtek.
-Halika mi is beszállhatunk? - szólalt meg azzal a nyávogós hangjával Kelly.
Perrie látta ahogyan lesütöm a szemeim és a könnyeimmel küszködöm.
-Bocsi csajszi de ribancot nem veszünk be a játékba - szólt be neki Pezz.
-Ez az el lehet húzni - társult Nat és Eleanor is.
Kelly sarkon fordult a rózsaszín magassarkújában és megsértődötten húzta magával Jaket.
-Köszönöm - öleltem meg őket, nagyon jól esett hogy így kiálltak értem.
-Iggen ez az én csajom - mondta Zayn és megcsókolta Perriet.
-Hát még az enyém - ment oda Lou Eleanorhoz, egy puszit nyomva az orrára.
Látszott hogy Harry ment volna Nathez de nem mert hozzá közeledni, Nat pedig várta hátha oda megy, szó szerint izzott a levegő köztük, de végül egyikőjüknek sem volt ehhez bátorsága. Nem bírtam tovább nézni ahogy szenvednek ezért elhívtam Harryt hogy beszéljünk.
-Na kibékültetek már?
-Nem még nem, de tudom már hogy  mit fogok csinálni - mosolygott Hazz.
-És mit?
-Az meglepetés.
-Ah okés de siess vele.
-Jó rendben.
Utána egész délután röpiztünk, nem zavart minket senki...vagyis csak Paul amikor felkelt...

6 megjegyzés: