2013. április 16., kedd

11. rész

~Sziasztok, bocsi hogy nem tudtam hozni a részt a hétvégén de el kellett utaznunk, sikerült befejeznem remélem tetszeni fog jó olvasást és komizatok♥♥:))xX
~Steffy*


~A látogatás.



Benyitottam a mosdóba és oda szaladtam hozzá.
-Mi a baj? - kérdeztem.
-Hát csak annyi hogy az egész napot elcsesztem...
-Mi? Ez nem igaz.
-Dehogynem,  csak azt akartam hogy ez Greg napja legyen és szinte csak rólam szólt. Szeretem a rajongóimat, sőt imádom őket. Nem ők voltak a hibásak, nem kellett volna eljönnöm.
-Nem, jól  tetted hogy eljöttél, ne hibáztasd magadat mert semmi értelme.
-Rendben, talán igazad van.
-Nem talán, biztos hogy igazam van.
-Jó, gyere haza viszlek.
-Okés de előbb köszönj el a többiektől.
Mikor megvolt a búcsúzkodás kicsit csalódottan szálltunk a kocsiba.
Nat hamarabb haza jött, mert másnap egy szülinapi bulit kell szerveznie.Mikor haza értem valami szerelmes filmet nézett és tömte magába a Nutellát. Nagyon maga alatt volt. Szerintem most jobb ha egy kicsit egyedül van ezért felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopom. Beléptem Twitterre, mikor utoljára néztem 234 követőm volt most meg 869. Elég furcsa volt, gyorsan visszakövettem belőlük párat és leszaladtam valami rágcsáért. Bekapcsoltam a TV-t és unottan váltogattam a csatornákat.
*megcsörren a telefonom*
-Szia kicsim - szólt valaki a telefonba
Rögtön felismertem anya hangját, nagyon örültem hogy hívott és egy kicsit rosszul éreztem magam hogy eddig nem én hívtam. Remélem nem haragszik, annyira hiányzik már és apa is meg persze bátyám, Lane.
-Szia anya, nagyon hiányoztok!
-Te is nekünk, és hogy mennek kint a dogok?
-Jaj, nagyon jól, képzeld egy modell állást is kaptam nagyon izgulok hogy sikerüljön.
-Gratulálok, és a srácok milyenek? Legalább helyesek? - viccelődött anya.
-Nagyon kedvesek és igen helyesek is - mosolyogtam - Anya, arra gondoltam hogy hazamennék a hétvégén, otthon lesztek?
-Nagyszerű lesz, igen itthon leszünk, de hoz Jaket is!
-Hát az nem hiszem hogy összefog jönni...
-Miért?
-Már nem vagyunk együtt...
-Miért, mi történt?
-Nem szeretnék beszélni róla.
-Rendben, akkor várunk és siess.
-Okés, szia, szeretlek - köszöntem el.
Lesétáltam Nathez és mondtam neki hogy nem leszek itthon a hétvégén, szegény nagyon maga alatt volt. Mondtam hogy jöjjön velem de egyedül akart maradni. Úgy látszik egyedül megyek.
Én Írországban születtem csak a verseny miatt jöttünk Nattel Londonba, elég unalmas lesz az út egyedül.
Megvacsiztunk utána felmentem a szobámba, még nem volt olyan késő, este hét óra körül lehetett. Még tv-t néztem és gépeztem egy kicsit majd fáradtam ragadt le a szemem.
***
-Mindent bepakoltál - kérdezte Nat.
-Igen megvan minden - válaszoltam idegesen a taxiból kiszállva.
-Rendben én megyek mert vissza kell érnem egy megbeszélésre, jó legyél és hívj ha megérkeztél.
-Okés hívlak- öleltem meg Natet.
A tüdőmet majdnem kiköptem miközben futottam a repülőhöz, egy kicsit elaludtam és két percen múlott hogy le nem késsem. Gyorsan felszálltam és elfoglaltam a helyem. Meglepődötten láttam hogy két ismerős alak ül előttem, persze Jake és Kelly volt az. Remek. Egész úton egymást falták. Őszintén szólva elég undorító volt. Nem tudtam hogy látnak-e és direkt csinálják vagy csak véletlen hogy egy gépen vagyunk. Kizárt!
Jakenek semmi köze nincs Írországhoz és Kellynek sincs.  Mindegy. Próbálok nem rájuk figyelni, zenét hallgattam és pötyögtem a notebook-om. Ahogy a Twitterem nézegettem egyre több követőm lett már 1069 és ez kezdett egyre furább lenni. Mikor végre megérkeztünk hát persze hogy épp egyszerre szálltunk le, nem is Kelly lett volna ha nem tesz valami megjegyzést.
-Háh, nézd Jake a barátnőd olyan szánalmas hogy még ide is követ minket. Oh várjunk hiszen már nem is a barátnőd - gúnyolt ki.
-Tudod Kelly én legalább nem azért voltam a barátnője hogy legyen aki elkísérjen a szírleszívásra. Oh várjunk nálad két alkalom is kevés lenne - szóltam vissza...
Tudtam hogy ez nem volt olyan ütős mint az övé de hirtelen nem tudtam mást kitalálni, de elég magára vette mert hallottam hogy megkérdezte Jaket hogy tényleg dagadt-e. xdd
A repülőtéren már anyuék vártak rám, körbepuszilgattak és halálra ölelgettek, nagyon jó volt őket viszont látni. Anya óriási ebédet csinált dupla desszerttel úgyhogy tele ettem magam. Gondoltam ki megyek egy kicsit a levegőre és sétálok egyet a városban. Egy cukrászda teraszán ültem mikor egy ismerős alak jött felém.
-Niall? - szólítottam meg.
-Lisa, te hogy hogy itt? - köszönt.
-Szia, itt laknak a szüleim és látogatóba jöttem.
-Te itt születtél?
-Igen.
-És itt is tanultál?
-Aha.
-Akkor hogy hogy nem találkoztunk?
-Nem tudom anya mondta hogy az oviban egy Niall nevű fiú járt az én csoportomba de másik suliba iratkozott mint én.
-Te is a Málna csoportba jártál?
-Igen
-Juj akkor tényleg, nem tudom hogy nem emlékszem rád...
Én csak mosolyogtam ezen, nem tudtam hogy bóknak vehetem-e. Az egész délutánt Niallel töltöttem a nap végén egy újságosnál állt meg hirtelen.
-Mi az? - fordultam Niall után.
-Semmi csak láttam valamit.
-Mi volt az?
Niall levett egy újságot aminek a címlapján én voltam. Nagyon ledöbbentem fogalmam sem volt hogy hogyan kerülhettem a magazin címlapjára. Megvettük az újságot és beleolvastunk, ez állt benne:

"Meglepő változás a 1D külsején, legfrissebb hírek szerint egy Lisa Adams nevű lány lett a banda új stylistja aki mint kiderült egy modell állást is magának tudhat Eleanor Clader modell cégénél. Vajon az új külső mennyire rázza fel a banda stílusát ez a stylis is ugyan arra a sorsra jut mint az előző? Egy biztos az új cuccok nagyszerűek és a rajongók is pozitívan reagáltak  a változásokra. A többi már csak Lisán múlik"

-Gratulálok az első kritikád - fogta meg a vállam Niall.
-Köszi - én még mindig le voltam fagyva. Te jó ég egy újság címlapján vagyok....
Niall haza kísért és kiderült hogy két utcával arrébb laknak anyáéktól. Anya persze nem tudta megállni hogy be ne hívja és megkínálja a diós sütijével. Minden sráccal aki hazakísért ugyan ezt csinálta, azt gondolta ha már valaki haza kísér az már beléd van esve. Felnőtt logika...sosem értettem. Megmutattam a szüleimnek és Lanenek a magazint, odáig voltak. Anya felajánlotta Niallnek hogy aludjon nálunk mert el kezdett esni az eső amiből biztosan "óriási" vihar lesz. Így Niall nálunk maradt éjszakára, aminek apu nem nagyon örült nem annyira szerette ha egy fiú hazakísér vagy udvarol nekem, dehát melyik apa nem ilyen?
Niall az én szobámban a gumi matracon aludt volna ami szerencsésen kilyukadt, ezért már csak az ágy maradt. Filmet néztünk, közben átkarolt és így aludtunk el.

6 megjegyzés:

  1. Jááájj de jó! *_* :D
    Annyira jó ez a blog... ;) Nagyon jól írsz, ne hagyd abba! ;)) Köviit :D
    Niall <33

    VálaszTörlés
  2. Köszii, nem hagyom abba;)) és sietek a kövivel ;))♥♥:DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :) <333 Hamar a kövitt:D És hosszú legyen ! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! :) kb mikor jön a kövi? Siess! <33

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, péntek-szombat körül lesz a kövi , sietek♥♥:DDxX

    VálaszTörlés