2013. május 11., szombat

14. rész


~Sziasztok meghoztam a következő részt, remélem tetszeni fog, jó olvasást és komizzatok vagy pipáljatok. Szép hétvégét mindenkinek!  xX ♥:))
pux: ~Steffy*



~Everybody in a club.




A szám végén le kellett jönnünk a színpadról hogy a srácok befejezhessék a koncertet.
-Jaj Lis, köszönöm, ez életem legszebb napja - áradozott nekem Nat.
-Ne nekem köszönd, az egészet Harry találta ki.
-Még senki nem lepett meg így.
Nem tudtam erre mit mondjak ezért csak mosolyogtam és hallgattuk a számokat. A koncert végén a srácok egy piramis szerűséget csináltak nagyon jól nézett ki. Utána elköszöntek a rajongóktól, átöltöztek és már indultunk is a kocsihoz. Odakinn mindenki letámadott minket, a média egyfolytában Natet és Harryt kérdezgette a kapcsolatukról, de nem nyilatkoztak azt mondták hogy egy interjúban beszámolnak mindenről. Amin viszont nagyon meglepődtem hogy tőlem is kértek autogramot, tök jól esett.
Végül sikerült kikeverednünk a tömegből, csak Louis cipőjét vette le róla valaki...
A srácok egy klubba vittek minket ahol találkoztunk Justin Bieberrel, régi vágyam volt hogy egyszer személyesen is találkozunk.
-Szia hogy hívnak? - kérdezte Justin.
-L-l-lisa - dadogtam.
-Meghívhatlak egy italra?
-Aha - bólogattam, próbáltam higgadt maradni de nem igazán ment, úgy éreztem akármelyik percben elsikítom magam, Justin Bieber meghívott inni valamit ez nem minden nap történik meg velem...
-Heló egy Lime Gin Fizz-t és, te mit kérsz?
-Nem tudom válassz te, csak ne legyen sok alkohol benne...
-Rendben akkor egy Lime Gin Fizz és egy Pink Gin lesz - mondta Justin a pultosnak.
Nagyon jól nézett ki amit rendelt nekem és fincsi is volt. Sokat beszélgettünk és rájöttem hogy mindenki teljesen félreismeri Justint mert nagyon kedves és egyáltalán nem buzis. Később olyan érzésem lett mintha valaki figyelne, körülnéztem és láttam hogy Liam néz minket Dani meg beszél neki de ő nem figyel. Felállt és odajött hozzánk.
-Lis jössz egy percre?
-Igen - válaszoltam, mikor felálltam egy kicsit megszédültem...három pohár olyan Pink izzé után...
-Minden rendben?
-Igen, hát persze, miért ne lenne minden rendben?
-Szerintem kicsit sokat ittál nem?
-Dehogy ittam sokat lazíts már...
-Gyere menjünk haza.
-De én nem akarok...
-Kérlek, még kárt tennél magadban.
-Háháh hogy tennék már kárt, a te savanyú hangulatod tesz bennem kárt, engedd el magad - na jó tény hogy kicsit többet ittam a kelleténél de egy ilyen nap is kell egyszer...nem?
Többre nem emlékszem csak egy koppanásra, összeestem, Liam kivitt a kocsihoz és hazamentünk hozzájuk. Mikor felébredtem egy sötét szobában találtam magam, megpróbáltam felállni és odamenni a villanykapcsolóhoz de nem jött össze. Visszafeküdtem és vártam hátha jön valaki. Nem sokkal később Liam lépett be a szobába, felkapcsolta a villanyt és az ágy szélére ült.
-Lisa, ébren vagy? - suttogta.
-Igen - ültem fel.
-Minden rendben?
-Persze, csak kicsit fáj a fejem, és ugye nem csináltam semmi hülyeséget?
-Nem, tessék vedd be ezt - nyújtott át a gyógyszert és egy pohár vizet.
-Köszi, miért jöttünk haza és hol vannak a többiek?
-Mert kicsit többet ittál amennyit kellett volna, a többiek még a klubban maradtak.
-És Danielle nem haragudott hogy eljöttél?
-Nem, neki is mennie kellett mert holnap fellépése van.
-Értem, nem megyünk ki egy kicsit?
-De - segített fel Liam.
Kimentünk a kertbe és leültünk a hintaágyba.
-Minden rendben van már köztetek? - kérdeztem.
-Hát nem mondhatnám, most is el kellett mennie és két napig nem is hallok felőle.
-Miért nem hívod fel?
-Nem veszi fel, elfoglalt a próbái miatt...
-És ha ő hív te felveszed?
-Igen mindig, de az ritkán van, és te hogy vagy?
-Hát egész jól, de nem a legjobban...
-Gondolkoztál már azon hogy továbblépj?
-Igen, de félek egy újabb csalódástól.
-És van most valaki aki tetszik?
-Van, de reménytelen.
-Mert?
-Mert van barátnője és nem hinném hogy felvehetném a versenyt vele.
-Jaj ne már, hiszen te kedves vagy, szép, intelligens és vicces és....
-Komolyan?
-Hát...ö.....ööö, igen - vörösödött el Liam.
-Köszi, még senki nem mondott nekem ilyen kedveset.
Ahogy egyre később lett én is egyre álmosabb lettem, a fejem lehajtottam Liam ölébe, ő közben gyengéden simogatott, hamar elaludtam.
Reggel mikor kinyitottam a szemem, a szobában Liam vállán ébredtem fel, rám nézett és csak mosolygott. Felkeltünk és lesétáltunk a nappaliba, mindenki vagy TV-t nézett vagy evett. Mikor lejöttünk minden szem ránk szegeződött...
-Naaa  milyen volt az este? - kérdezte Hazza.
-Hát  elég jó - válaszolt Liam.
-Hé, nem is volt semmi - ütöttem egy kicsit a vállába.
-Jó oké csak hülyültem.
-Srácok mi elmentünk - jelentette ki Harry, megfogta Nat kezét és már itt sem voltak.
-Oké sziasztok - köszönt mindenki.
-Nem megyünk el enni valamit? - kérdezte Liam.
-De mehetünk.
-Mit szólnál a Nando's-hoz?
-Rendben, csak átöltözöm.
-Oké, siess.
-Jó.
Könnyű azt mondani hogy siessek mire kiválasztom hogy mit vegyek fel karácsony lesz, de várjunk nincs is itt másik ruhám - gondoltam magamban.
-Liam, van egy kis gond...
Az elkészült ruhám ;)
-Mi az?
-Nincs itt ruhám és a kulcsok a tesómnál vannak ő meg elment egy autóversenyre.
-Ó, hát az baj...hmm van egy ötletem, gyere - fogta meg a kezem és bevezetett a szobába.
-És mi az?
-Itt van ez a nacim szerintem simán áttudnánk alakítani hogy jó legyen rád és itt ez a póló, milyen? -kérdezte Liam.
-Köszi, nagyon klassz. Ez a naci biztos nem kell?
-Nem.
-Akkor levághatom rövidnacinak, és a pólót a vállánál?
-Persze.
Még fél óra sem kellett és elkészültünk, nagyon jól nézett ki.
-Ügyi vagy - dicsért Liam.
-Köszönöm de a te érdemed is.
-Hát, részben - mosolygott.
Úgy döntöttünk hogy a parkon keresztül megyünk úgy hamarabb odaérünk a Nando's-ba. Közben ittunk egy jégkását. Mikor megérkeztünk én egy csirkeburgert sültkrumplival, Liam pedig tortillát rendelt.
-Kérsz valamit inni? - kérdezte Liam.
-Aha egy milkshake-t.
-Melyik a kedvenced?
-Hmm, a csokis...
-Nekem is, hozok egyet.
-Okés.
Liam elment rendelni két milkshake-t, idő közben megszólalt a telefonom, Lane volt az...
-Szia, mizujs? - szóltam a telefonba.
-Szia Perrie vagyok, gyere gyorsan Lane balesetet szenvedett a versenyen!
-Te jó ég, és hol van most?
-Itt van nálunk, siess.
-Rendben, szia.
-Szia.
Odaszaladtam Liamhez és elmondtam mindent, kifizette a számlát és futni kezdtünk. Meg sem álltunk a srácok házáig, benyitottam és felkapcsoltam a villanyt és.....

4 megjegyzés: