2013. május 4., szombat

13. rész


Halihó, meghoztam a kövi részt, arra gondoltam hogy most már minden szombaton lesz új rész, mit szóltok hozzá? Köszönöm a sok kattolást, jó olvasást és komizzatok, Pux♥♥
~Steffy*



~And all your little things.


-Ti meg mit csináltok?! -mérgelődött Paul -Azt mondtam hogy nem jöhettek ki felügyelet nélkül!
-Bocsi Paul, többet nem fordul elő - vetette be a bociszemeit Niall.
-Mégis kinek az ötlete volt?
Harry már majdnem előrelépett és mondta hogy ő találta ki, de Louis megelőzte.
-Én  voltam - ment Lou Paulhoz.
-Gratulálok Louis, kérem az iphone-od és egy hétig nem mehetsz sehová kíséret nélkül - ítélkezett Paul.
-De..
-Nincs de, kérem!
-Ne Lou ne add oda, Paul én voltam én mondtam hogy jöjjünk ki, ne Louist hibáztasd csak meg akart védeni - vallotta be Hazz.
-Így igaz Louis?
-Igen.
-Rendben akkor nem kapsz büntetést, Harry viszont...
-Jaj Paul ne már, én csak gondoltam jót tesz egy kis friss levegő, hogy egészségesek maradjunk - vigyorgott Harry Paulra.
-Kérem a telefonod.
-Okés tessék - nyújtotta át szomorúan Hazza.
-Köszönöm, három nap múlva visszaadom, és ne vágj bociszemeket akárki lefotózhatott volna és a következő újságban már az lenne hogy 'A 1D lelassított, a koncertek közepette lazsálnak és henyélnek' tudod hogy mindent felfújnak, egyszer kapcsoltok ki egy órára és máris letámadnak az újságírók.
-Tudom Paul és bocsánat.
-Nem haragszom, csak máskor kérdezzetek meg, rendben?
-Rendben.
Ezután mindenki odament Paulhoz és megöleltük egymást, ez egy olyan pillanat volt amit nehéz lenne szavakba önteni, mint egy nagy család amit Paul tart össze. Mintha a fiúknak, és már nekünk is a második apukánk lenne. Paul megengedte hogy játszunk még egy meccset, ő is beszállt Harryék csapatába. Végül az én csapatom nyert, de Harry megígérte hogy még lesz egy visszavágó és akkor ő fog nyerni.
Visszamentünk az emeltre, összepakoltuk a cuccainkat és lesétáltunk a kocsihoz. Először hazavittek minket utána ők is mentek mert holnapután nagy koncertjük lesz, és holnap sok próba és hangolás vár még rájuk. Otthon Nat csinált vacsit, még nem volt annyira késő ezért megnéztük a 'Hajrá csajok 4-et', utána felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopom. Felmentem Twiterre és egyre több követőm lett, de sorra kaptam az utálkozó tweeteket Kellytől. Aminek nagyon örültem hogy a Directionerek megvédtek egy csomó komit írtak, kiálltak mellettem, nagyon jól esett.
Viszont már nekem is aludnom kellene mert holnap rám is nagy munka vár, ki kell választanom a srácok fellépő cuccait és még Eleanorral is beszélnem kell egy fotózással kapcsolatban. Fáradtan feküdtem le, alig tudtam aludni valamit, nagyon meleg volt pedig az ablak is ki volt nyitva.
Reggel Nat hamarabb felkelt és csinált palacsintát, nyamm. Nagyon fini volt, utána megbeszéltük hogy ha visszajött az évforduló szervezésből elmegyünk vásárolni valami jó kis rucit a holnapi koncertre. Egyedül voltam itthon, leültem az íróasztalomhoz, elővettem a füzetem és egy csomó újságot és agyaltam a fiúk ruháin. Hát először nem nagyon jártam sikerrel nem volt semmilyen ötletem..
*kopogtatnak*
-Sziaa Lis - köszönt Harry.
-Szia.
-Miújság - ölelt meg.
-Semmi, veled?
-Semmi különös...
-Gyere be.
-Okés, épp tervezel?
-Igen, de nem nagyon haladok.
-Segíthetek? - vigyorgott.
-Aha, csak hozz egy széket.
Harry elkezdett rajzolni egy zakót, ami rémes volt de nem akartam megbántani.
-Na milyen lett?
-Ööö..Klassz - mosolyogtam.
-Köszi, szerintem is.
-Na akkor menjünk és válogassuk össze a szereléseteket.
-Okés.
A kedvenc boltomba mentünk, mindent megtalálok ott amit keresek és az egész hatalmas. Harry azt mondta hogy még nem is volt itt.
-Először nekem keressünk.
-Okés, én most nem valami elegánsra gondoltam hanem lazára, meleg van, a zakóba és az ingbe meg fogtok sülni.
-Akkor majd levesszük - mondta perverz mosollyal.
-Aha és majd félmeztelenül lesztek mi?
-Bírnád ugye?
-"Nagyon".
-És ha Liam is levenné?
- Nem nagyon izgatna és Liam nem olyan.
-Áhh nem, látom hogy tetszik neked.
-Nem, dehogy is - dadogtam.
-Aha...
-Jó akkor most ruhát nézünk vagy azt tárgyaljuk hogy ki tetszik nekem?
-Hát most az tárgyaljuk hogy...
-Nem, most ruhát nézünk.
-Jó okés, nem mondom el senkinek - kacsintott.
Végül mindenkinek megtaláltuk a megfelelő ruhát, hazamentünk Nat már otthon várt. Nem számított arra hogy Harryvel jövök haza. Hazz csak elköszönt és már ment is.
-Na mehetünk? - kérdeztem Nattől.
-Igen, de hol voltál Harryvel?
-Vásárolni a koncertre.
-És mondott valami rólam?
-Nem, semmit...
-Okés, mehetünk.

Az én ruhám:)

Nattel 17:00 körül értünk haza, nagyon klassz ruhákat vettünk. Másnap rohantunk az arénába hogy mindent előkészítsünk, a ruhákat elvittem a fiúk öltözőjébe és mondtam hogy próbálják fel.
Nagyon jól mutattak, remélem a rajongóknak is tetszeni fog. Harry elhívott mert négyszemközt akart beszélni.
-Ma Nat megfog bocsájtani, nagyon nagy meglepetésre készülök.
-Na, és mi az?
    
Nat ruhája:)
Harry elmondta az egész tervet amiben nekem is segítenem kellett egy kicsit. Minden készen állt és Nat semmiről sem tudott. Oda álltunk a színpad mellé, ahova Harry utasította és hallgattuk a számokat. Mikor elkezdődött a Little Things Harry intett a fejével hogy menjek. Harry     éppen a szólóját énekelte addig én Natre állítottam a fényeket. Harry     megfogta a kezét és felvezette a színpadra. A kivetítőn nagy betűkkel az állt hogy SZERETLEK NAT!:)
Közelebb léptek egymáshoz, megfogták egymás kezét és végre megtörtént az a csók amire a kezdetektől fogva vártunk.
-Ezt vehetem 'Én is-nek'? - kérdezte Hazz Nattől.
-Igen.
Nat arca ragyogott a boldogságtól, szerintem eleinte nem is volt magánál, örülök hogy végre minden rendbe jött köztük. Felmentem a színpadra hogy a srácok után én is gratulálni tudjak. Liammel összetalálkozott a tekintetünk, csak néztük egymást, nem tudom mit akart ez jelenteni, de ezt hamar megszakította Dani. Odament hozzá és megcsókolta. Egy kicsit rosszul esett, nem értettem mi van velem, az nem lehet hogy szerelmes legyek Liambe....vagy talán mégis.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,csak Liamék jöjjenek már össze! Kb mikorra tervezed h összejönnek? Bocsi csak kíváncsi vagyok :D
    Siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii<33, bocsi de nem mondom el, mert így nem lesz izgalmas :D, sietek a kövivel<33:))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett:) IMádom, hamar a kövivel :DD

    VálaszTörlés