2013. szeptember 21., szombat

23. rész

~Sziasztok, meghoztam a kövi részt, remélem hogy tetszeni fog, jó olvasást. Komizzataok,pipáljatok,iratkozzatok fel vagy írjatok chatbe.
100x puszi♥♥: Steffy



~Now or never...

*Nat szemszge*

Paullal kimentünk az aréna elé és sürgősen hívtunk egy mentőt. Pár perc múlva meg is érkezett, segítettek berakni Lisat a kocsi hátuljába, Ashley, Paul és én beültünk hátra, mellé azt remélve hogy felébred. Nem volt hosszú az út a kórházig, beparkolt a mentő és egy ágyon rögtön betolták a sürgősségire. Mi addig kint vártunk amíg megvizsgálják, egyszer csak az ajtó nyílását hallottuk és az orvos lépett ki hozzánk.
-Jó estét, önök Lisa Adams hozzátartozói? - kérdezte.
-Igen, én az unokatestvére vagyok - lépett elé Ashley.
-Én Liam Paynnel szeretnék beszélni a londoni orvosa azt mondta hogy csak vele beszélhetek az esetről.
-De mégis milyen esetről, Lisa teljesen egészséges nem? - fordult hozzám Ashley.
-Nem tudom, már korábban is volt kórházba, de nekem nem mondtak semmit.
-Ez teljesen érthető a helyzethez képest...
-Micsoda, a helyzethez képest? - emeltem fel a hangom. -Mi van Lisaval, mondja el azonnal!
-Sajnálom hölgyem de nem tehetem.
-Kérem, az unokatestvéremről van szó -jött oda Ashley.
-Az orvosi titoktartás kötelez, mondtam már hogy sajnálom.
-Fulladjon meg a titoktartásába, elegem van - indultam el a kijárat felé, vissza akartam menni az arénába hogy megkérdezzem Liamet hogy mi ez az egész, de az ajtónál Harrybe ütköztem.
-Jaj, hova sietsz ennyire kicsim?
-Hozzátok, pontosabban Liamhez, mégis meddig akarod titkolni hogy mi baja van Lisanak? -estem neki.
-Nyugodj le Nat...
-Engem ne nyugtatgass, mond el az igazat!!
-Rendben, elmondom. Miután megtaláltam Lisat és az orvos megvizsgálta, egy daganatot diagnosztizáltak a tüdejében, azért kellet vizsgálatokra járnia.
-Jézus Mária...- sápadtam le.
-Tehát Lisa rákos? - kérdezte visszafojtott hangon Ashley.
-Sajnos igen, én annyira sajnálom.....könnyezett Liam.
-De azért igazán elmondhattad volna - sírtam el magam.
-Tudom, én is kétségbe estem és nem tudtam mi lenne a helyes...-ölelt meg Liam.
-Doktor úr, most már tudjuk mindannyian, elmondhatja hogy mit akart mondani Liamnek - fordult az orvoshoz Paul.
-A tumor szerencsére jóindulatú és műtéttel kezelhető, de ez a műtét nagyon kockázatos lenne, azzal a kérdéssel fordulok önökhöz hogy elvégezzük a beavatkozást vagy ne?
-És mi lesz ha nem műtik meg? - kérdeztem.
-Akkor rosszindulatúvá is válhat és már nem lehetne megmenteni.
-És miért kockázatos a műtét?
-Mert a hölgy elkapott egy tüdőgyulladást és az súlyosbítja a helyzetet.
-Mennyi az esély arra hogy túléli?- kérdezte Liam.
-45-40%.
-Mennyi időnk van eldönteni?
-Gyorsan kell dönteniük mert akármikor rosszindulatúvá válhat a tumor.
-És ezt Lisaval meg lehet beszélni? Felébredt már?
-Igen felébredt, ha gondolják bemehetnek hozzá. De egyszerre csak egy valaki.
-Mehetek én először? - kérdezte Liam.
Engedtük hogy had menjen ő először, de utána rögtön én megyek.

*Lisa szemszöge*


Nagyon gyengének érzem magam, épphogy a szememet ki tudom nyitni. Liamet láttam meg az ágyam szélén ülve.
-Szia - köszönt.
-Szia, miért vagyok itt? Megint valami vizsgálat?
-Nem, ez most komolyabb.
-Mi, hogy érted hogy komolyabb?
-Lisa, én el akarok mondani valamit...
-Mond.
-Te nem csak a "biztonság kedvéért" voltál olyan sokat kórházba.
-Tudtam, gondoltam hogy valami eltitkolsz.
-Lisa, neked tüdőrákod van.
-Micsoda? De mégis miért nem mondtad el, hogy lehetsz ilyen önző?
-Én csak téged akartalak megóvni.
-Mitől? Hogy megtudjam hogy haldoklom?
-Nem, kérlek hallgass meg.
-Nem akarok hallani semmit, menj ki, beszélni akarok az orvossal!
-Kérlek.
-Nem, én bíztam benned és hittem neked, te pedig becsaptál, soha többé nem akarlak látni.
-Hát, ha komolyan ezt akarod?
-Igen.
-Akkor szia.
Én nem is köszöntem, csak hagytam hogy elmenjen, mégis hogy volt képes ilyet eltitkolni. Behívtam az orvost és közölte hogy vagy a műtét vagy rosszabodhat az állapotom.
-Szeretném ha megműtenének - válaszoltam. - De előbb szeretnék elköszönni a barátaim és a családomtól.
-Rendben, behívom őket.
-Köszönöm.
Nat lépett be az ajtón utána a többiek, és legnagyobb meglepetésemre anya, apa és a tesóm is. Mindannyian odajöttek hozzám, megpusziltak, megöleltek nagyon jól esett, Liam is bent volt, közeledett felém hogy meg akar ölelni, meg is tette de én nem öleltem vissza, nagyon mérges voltam rá.
A doktor az ágy másik végéhez jött és két nővér segítségével kitoltak a kórteremből a műtőbe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése