2013. február 8., péntek

2. rész



~A találkozás.


-Lisa Adams, szívből gratulálok. Te vagy a szerencsés nyertes aki a One Direction hivatalos stylistja lehet. A lábam földbe gyökeredzett, még a szavam is elállt, hirtelen azt sem tudtam melyik bolygón vagyok.
-Köszönöm - vettem át dadogva a díjat. 
Mikor megláttam Kelly arcát, dühös volt és bosszantotta hogy én nyertem. A teremből kilépve Kelly így szólt hozzám:
-Ezzel még semminek sincs vége - mondta gonosz vigyorral kísérve, miközben a haját hátra csapva elviharzott.
Erre én inkább nem mondtam semmit, szerintem kicsit gyerekes volt. Mindegy. Most csak az járt a fejemben hogy én nyertem és a One Direction.....de várjunk csak egy kicsit. Ki, vagy mi az a One Direction? Annyit tudtam hogy egy öt tagú fiú bandáról van szó, de mást semmit sem tudtam róluk. Na, remek egy olyan bandának leszek a stylistja akinek még a tagjai nevét sem tudom.
Hazafelé menet csak ezen járt az eszem. Mikor hazaérkeztem úgy gondoltam Nat úgyis jobban ért hozzá tehát kifaggatom a One Directionről. 
-Szia Nat, megjöttem!
-Szia, gyere itt vagyok a nappaliban.
A nappaliba érve láttam hogy Nat teljesen el van havazva a sok munkától. Nat ugyanis rendezvényszervezőnek tanul és holnap megy vizsgázni. 
-Na mi volt, megnyerted? - kérdezősködött.
-Dobpergést kérek.... - mondtam mire Nat elkezdett dobolni a ceruzájával.
-Igeeen megnyertem!!!!!! - sikítoztam.
-ÁÁÁÁÁ gratulálok - ölelt meg.
-Jake tudja már?
-Nem még nem hívtam fel... - válaszoltam.
-Nem is beszéltetek a randi óta?
-Nem, szörnyű ugye? Már azt érzem hogy nem is vagyok neki olyan fontos mint régen - szomorodtam el.
-Semmi baj, biztos csak sok a dolga - nyugtatott meg Nat. Inkább mutasd meg mit nyertél!
Tényleg, Jake miatt teljesen elfeledkeztem a díjamról. Kinyitottam a kis táskát és egy bekeretezett oklevelet, két jegyet Amerikába, mert most ott turnézik az 1D. A táska alján találtam egy üdvözlő kártyát öt fiú aláírásával, feltételezem a banda tagjai írták alá. Nattel kitettük a szobám falára az oklevelet, és rendeltünk egy pizzát vacsira.
A repülőjegy holnapután 11:00-re szólt, ezért már másnap elkezdtem felkészülni.
Nat korán elment a vizsgájára sok sikert kívántam, és már itt sem volt. Reggel elmentem új cuccokat vásárolni az utazásra. Mikor hazaértem kicsit kutakodtam az 1D után a neten. Gondoltam jó lenne legalább felismerni őket ha megérkezünk. Az már biztos hogy egy nagyon híres bandáról van szó de engem inkább a stílusuk érdekelt. Nagyon tetszett a csíkos póló és a piros csőnadrág összeállítás, amit elég gyakran láttam az egyik srácon. Mindegyik srácnak megvolt a maga ízlése és stílusa és mindegyiké nagyon tetszett. Szerintem remekül lehet majd dolgozni velük. A személyiségüket nem nagyon ismertem, úgy gondoltam ők is valami beképzelt macsók akik 2 hetente cserélik a barátnőjüket.  A napom így telt azon gondolkoztam vajon milyenek is lehetnek, kedvesek, félénkek, bunkók, ego mániásak, jó fejek,viccesek vagy totál őrültek amennyire egy 19-21 éves lehetséges. Délután három körül Nat is hazaért. 
-Szia, na, mi volt átmentél? - ültünk le a fotelba.
-Igen átmentem, és már állást is ajánlottak.
-Juj, ez nagyon klassz ügyi vagy...De akkor nem is jössz Amerikába?
-Dehogynem, először csak szülinapi bulikat meg ilyesmiket kell szerveznem, ezeket pedig telefonon is el tudom intézni.
-Oh, már megijedtem hogy egyedül leszek...
-Jaj, dehogy leszel egyedül, és ha nem is lennék veled ott lenne neked öt iszonyat helyes pasi szóval nem nagyon panaszkodhatnál.
-Jaj, maradj már... - vágtam hozzá a párnát.
-Most miért, szerinted nem? - kérdezte vigyorogva.
-Igen azok, de nekem ott van Jake és amúgy is csak dolgozni megyek oda....
-Oh igen dolgozni.... - vágott a szavamba egy félreérthető mosolyt vetve.
-Na jó elég, inkább menjünk csomagolni - mondtam nevetve és megint hozzá vágtam a párnát.
-Okés, csak gyorsan mert nagyon fáradt vagyok.
2 óra alatt be is csomagoltunk mindent, Natnek nagyon tetszettek az új ruhák amiket vettem, ki is választottuk a holnapi ruhákat:


Lisa ruhája


Nat ruhája


Fél tíz körül fáradtam estem bele az ágyamba izgatottan várva a holnapi napot. Reggel Nat ébresztett fel kicsit késésben voltunk mert elaludtam szóval nagyon kellett sietnünk. Gyorsan felöltöztem, megmosakodtam és feltettem egy kis sminket és már készen is álltam az útra. Felkaptuk az egyforma, lila bőröndjeinket és már indulhattunk is.






 A repülőtéren nem kellett 5 percnél többet várni, felszálltunk a gépre és elfoglaltuk a helyünket. A repülőn Nat ült mellettem és egy számomra ismeretlen fiú. Nattel ruhákat nézegettünk a notebookomon, zenét hallgattunk mikor a fiú megszólított.
-Szia, nincs véletlenül két elemed, lemerült a fényképezőgépem?
-De, van - nyújtottam át az elemeket.
-Köszönöm.
-Szívesen.
-És mi járatban Amerikába? - kérdezte a srác.
-Stylistkodni megyek - válaszoltam mosolyogva.
-Csak nem divattervező vagy?
-De.
-Az szuper, megmutatod a terveidet?
-Aha - adtam a kezébe a tervekkel teli füzetem.
A srácnak tátva maradt a szája a rajzaim láttán, megdicsért és vissza adta a füzetemet. Nat elaludt, a mellettem ülő sráccal egész jól elvoltunk sok mindenről beszélgettünk. Egyszer csak egy nagyon furcsa és kínos beszélgetésbe keveredtünk.
-Nagyon kedvellek,és azt szeretném kérdezni, hogy nem lenne e kedved meginni egy kólát ha leszálltunk? - kérdezte a srác.
-Ez egy randi lenne?
-Hát még az is lehet - mondta mosolyogva.
-Sajnálom nekem már van barátom.
-Jaj, bocsánat nem tudtam, de azért barátok lehetünk?
-Igen lehetünk.
Az út további részét zene hallgatással töltöttem. Mikor megérkeztünk már Nat is ébren volt.
-Áww de jót aludtam - ásított Nat.
-Jó 'reggelt'.
-Már meg is érkeztünk? - kérdezte.
-Igen, úgyhogy siess mert le kéne szállni a gépről.
-Okés megyek már.
Leszálltunk és elmentünk venni egy forró csokit, közben hívtunk taxit hogy vigyen minket a hotelbe.
-Mindjárt jövök, elmegyek a mosdóba megigazítani a sminkem - mondta Nat.
-Rendben csak siess.
Mentem Nat után közben a telefonomat keresve a táskámban, mikor hirtelen neki mentem valakinek és ráöntöttem a forró csokit. Opsz.
-Oh, nagyon sajnálom véletlen volt.
-Semmiség, majd megszárad - mondta nevetve.
Felnéztem és egy irtó helyes srácot láttam napszemcsiben magam előtt. Felvette a táskámat, amit idő közben sikeresen leejtettem. Összeszedtük a kiszóródott holmikat és a kezembe adta a táskát.
-Köszönöm.
-Nincs mit, Lisa.
-Honnan tudod a nevem? - lepődtem meg.
-Hát, rajta van a táskádon... és felismertelek.
-Hogy érted azt hogy felismertél, ismerjük egymást?
-Nem te leszel a One Direction stylistja?
-Igen, de honnan tudod?
Nagyon furcsa volt hogy a srác ennyit tud rólam. Én pedig szinte csak annyit róla hogy egy srác, aki le van öntve forró csokival.
-Csak megérzés - kacsintott.
Nat kijött a mosdóból, már indultunk volna a taxihoz mikor...
-Körbevezesselek titeket? - kérdezte.
-Ő kicsoda? - súgta nekem Nat.
-Igazából én sem tudom - válaszoltam Nat kérdésére.
-Oh, még be sem mutatkoztam, Liam- mondta miközben a szemcsijét levette.
-Liam Payne? - kérdeztem.
-Igen, te pedig a stylistunk ha nem tévedek.
-Talált - mosolyodtam el.
-A többiek kint várnak a kocsiban, gondolom úgyis hozzánk indultatok, nem lenne kedvetek velünk.....
-Indulhatunk - Liam még be sem fejezte de Nat máris válszolt.
Elindultunk a parkoló felé, egy fekete sötétített ablakú kocsi felé vezettet minket Liam. Oda sem értünk, de máris négy srác ugrott ki a kocsiból. Először egy szőke kék szemű srác mutatkozott be.
-Sziasztok, Niall Horan.
-Szia - köszöntünk egyszerre Nattel.
Utána sorra jöttek, és bemutatkoztak.
Nat, ha jól emlékszem a kis göndör hajú sráccal Harryvel, nagyon jól elbeszélgettek. A csíkos pólós, piros nacis srácot rögtön felismertem, egyszerűen imádtam azt az összeállítást. Louisnak hívják, talán, de majd megszokom ezt a 'sok' új nevet. Zayn stílusa nagyon megfogott, laza és egyben vagány volt, és maga a srác is nagyon kedves. Harryvel nem tudtam sokat beszélni, de majd erre is sor kerül. Nattel beszélgetett, és hát Nat elég sokat nevetett és néha el is pirult, szóval azt feltételezem hogy Harry is jó fej és nagyon aranyos. Kellemesen csalódtam az 1D-ben, egyáltalán nem így képzeltem el őket, de rájöttem hogy nagyon kedvesek, viccesek és aranyosak.
Beültünk az autóba, Nat Harry és Zayn közé ült Én Niall és Liam között ültem, Louis volt a sofőr. Út közben sokat beszélgettem Niallel, kiderült hogy imádja a hasát.
-Kérsz sütit? Én csináltam - kérdezte a kis haspók.
Hogy mondhattam volna nemet, annyira cuki boci szemekkel nézett hogy elfogattam a sütit. Ami mellesleg pocsék volt, de csak rágtam és bólogattam, hogy nagyon finom. Megérkeztünk a szálloda elé, Liam udvariasan megfogta a csomagjainkat és felhozta nekünk. A szobánk pont a fiúk lakosztálya mellett volt, behoztuk a csomagokat és a fiúk elhívtak minket, egy kerti bulira ami a srácok saját villájában van. Wow....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése