2013. február 17., vasárnap

3. rész



~Egy nap a srácokkal.



Nattel kicsomagoltuk az összes ruhát és összedobtunk valami kaját mielőtt indulunk. Nat a konyhában sürgölődött, én pedig gondoltam felhívom Jaket, hisz annyi mesélni valóm van neki hogy éjfélig is tudnám mondani. Három tárcsázás után végre felvette.....
-Szia Lis, mizu? - kérdezte.
-Szia, képzeld megnyertem a versenyt és most Amerikában vagyunk Nattel és... - meséltem izgatottan mikor a szavamba vágott.
-Milyen, versenyt és hol vagy? Bocsi, de nem hallak a zene miatt épp próbálunk, szeretlek és majd visszahívlak. Szia.
Én még csak el sem köszöntem, hogy lehet már ilyen bunkó hogy fel sem vesz a telefont és mikor végre felveszi akkor is csak úgy lepattint.
-Én ezt már nem értem - mentem ki szomorúan a konyhába.
-Mi történt? - kérdezte Nat.
-Áh, semmi nem érdekes.... - sírtam el magam.
-Naa, látom hogy van valami...
-Jake a próbájuk miatt nem tudott beszélni velem, máskor mindig kiment a próbákról és egy csomót beszéltünk most meg...
-Ne is foglalkozz vele ha neki a próba fontosabb hagyd had legyen ott. Neked most készülődnöd kell a bulira.
-Nem megyek!
-Lis, a One Direction buliba hívott minket és te csak annyit mondasz hogy 'nem megyek'?
-Igen...
-Na jó most felállsz, megmosakszol és elmegyünk venni valami klassz ruhát a bulira okés?
Nat tudta hogy egy vásárlás és a ruhák mindig felvidítanak.
-Rendben - mondtam és letöröltem a könnyeimet. De hova megyünk? Amerika hatalmas - kérdeztem.
-Majd találunk valami jó boltot ezen ne aggódj.
-Okés, akkor indulhatunk? - kérdeztem.
Nat nem is válaszolt, már nyitotta is az ajtót. A fiuk bulijáig még volt bőven 3 óránk szóval nem siettük el a vásárlást. Kb 19:30-ra haza is értünk és még volt fél óránk készülődni. Vettünk két új felsőt hozzá két nacit és úgy döntöttünk ezekbe megyünk a bulira:




Lisa ruhája


Nat ruhája





*megszólal a csengő*
Mikor az ajtót kinyitottam Liam állt előttem.
-Szia - köszöntem.
-Szia, indulhatunk?
-Igen csak még Nat visszament a táskájáért.
-Szia itt vagyok, indulhatunk - szólt Nat.
-Szia, nagyon csinik vagytok - dicsért minket Liam.
-Köszi - mondtuk kicsit elpirultan.
Mikor kiléptünk az ajtón a többiek is akkor jöttek ki. Mindenki odajött, köszönt és megölelt minket.
A hotelból kilépve fotósok áradata fogadott minket, na és persze  az elmaradhatatlan sikítozó lánysereg. A fiúk csináltak pár képet a rajongókkal, autogramot osztogattak. Nagyon kedvesek voltak nagyrészt mi fényképeztük őket. Persze a szokásos kérdések most sem maradtak el, 'Kik ezek a lányok?', 'Mióta vagytok együtt?', 'Mit keresnek itt?' és hasonlók. Nem értem, miért kell az újságíróknak ilyen nagy ügyet csinálni mindenből....
Átvergődtük magunkat a tömegen és nagy nehezen eljutottunk egy fehér limuzinig. Én Louis és Niall között, Nat pedig Harry, Zayn és Liam mellett ült. Persze Louisnak azonnal megdicsértem a stílusát, nagyon jól elbeszélgettünk így végre őt is megismerhettem. Mesélte hogy van barátnője és szerinte nagyon hasonlítunk szóval biztos jól kijövünk majd. Már én is vártam hogy megismerjem.
-Melyik a kedvenc éttermed? - kérdezte Niall.
-Hát, ha választanom kéne akkor, talán a Nando's. Ismered? - válaszoltam.
-Ez most komoly? Nekem is a Nando's a kedvenc éttermem. Meghívhatlak holnap egy reggelire?
-Igen - mosolyogtam.
-Okés, akkor 8 körül érted megyek. Úgy jó lesz?
-Igen.
A sok beszélgetés közepette, meg is érkeztünk a buli helyszínére. A fiúk villája hatalmas volt, mikor beléptünk azt sem tudtuk hova nézzünk. A nappali óriási volt fehér bútorok és egy hatalmas plazma TV is volt ami mellett Xboxok voltak. A kertbe vezettek minket ahol már égett a tűz és három lány már sürgölődött a terítéssel. Egy szőke hajú lány szaladt oda hozzánk és rögtön bemutatkozott.
-Sziasztok, Perrie - ölelt meg minket.
-Szia - köszöntünk Nattel.
A mosolygós lány odaszaladt Zaynhez és nyakába ugrott, rögtön leesett hogy ő Zayn barátnője. Nagyon illenek egymáshoz. Perrie után egy barna hajú lány lépett oda Louishoz. Rögtön tudtam hogy ő Eleanor, nagyon kedvesnek tűnt és tényleg hasonlítottam rá. Még a cipőnk is egyforma volt. Louis bemutatott minket egymásnak, addig Nat egy göndör hajú lánnyal beszélgetett, aki mint később megtudtam Danielle, Liam barátnője. Miután mindenki megismerkedett leültünk a tűz köré. Nat Harry mellett ült és nagyon jól el voltak egymás társaságában. A fiúk addig söröztek kivéve Liamet, és várták a vacsit.
-Lis, segítesz egy kicsit a konyhában? - szólt Eleanor.
-Persze megyek.
Kihoztuk az összes kaját és sütit, nagyon jól néztek ki. Niall és én ettünk a legtovább és szerintem a legtöbbet, hát igen én is szeretem a hasam, de szerencsére ez nem nagyon látszik. A süti után teli hassal dőltem a hintaágyba. Liam ült le mellém, talán azért mert én voltam rajta kívül aki úgymond józan. A többiek kicsit hát....több sört ittak a kelleténél. Louis felállt az asztalra és elkezdte énekelni 'Kelly Clarkson-Because of you' számát. Niall két párnát tett a hasába és fel-alá rohangált Harryt kergetve és ezt kiabálta: "Én egy dagadt panda vagyok és megeszem azt a bambusz fejedet Harry!!!". Zayn egy rózsát vett a szájába és Niall gitárjával gitározott Perrienek. Liammel a hintaágyból néztük őket, és majd meg szakadtunk a röhögéstől. Liam elkezdett csuklani, nagyon édes volt, röhögőgörcsöt kaptam tőle. Eleanor is csatlakozott hozzánk, így hármasban beszélgettünk. Négy óra körül a többiek fáradtan estek össze.El felvitte Lout a szobájukba, Liam Daniellet vitte fel. Én kivettem Niall 'hasából' a párnákat, de meg sem tudtam mozdítani. Szerencsére Liam segített és Niall is az ágyba került. Harry felkelt és felvitte Nattet a szobájába, én is segítettem neki mert eléggé KO volt még, nehogy leessenek a lépcsőn. Én a nappaliban aludtam el, de reggel Niall mellett ébredtem. Nat mondta hogy néha beszélek álmomba, de hogy járkáljak is...egy kicsit furcsálltam a dolgot. Kimásztam az ágyból és lementem a konyhába. Még senki nem volt ébren úgy gondoltam meglepem őket egy reggelivel. Niall fáradtan jött le a lépcsőn.
-Jó reggelt, huh nagyon finom illatok vannak - köszönt.
-Neked is és köszi, palacsinta lesz.
-Juj azt nagyon szeretem. Figyi, bocsi hogy nem tudtunk elmenni reggelizni, mit szólnál ha kárpótolnálak egy sétával a parkban délután. Ma úgyis szabadok vagyunk.
-Rendben.
-Segíthetek? - kérdezte?
-Igen de óvatosan, már én is megsütöttem az ujjam - adtam át a serpenyőt.
-Figyeld feldobom.......
Niall feldobta a a palacsintát és az egyenesen a lépcsőn lejövő Perrie fején landolt.
-Hoppá, ne haragudj Pezz - mondta Niall a cuki mosolyát bevetve.
-Semmi, csak hagyd abba ezt - válaszolt Perrie.
-Mit?
-Hát ezt, a mosolyt.
-Úgy érted ezt - és Niall még jobban mosolygott Pezz képébe.
Én a háttérbe enyhén szakadtam a röhögéstől.....
Pezz után sorra jött mindenki, megreggeliztünk és mindenki ment a maga dolgára. El és Lou vásárolni, Pezz és Zayn moziba, Danielle és Liam bowlingozni mentek. Nat itthon maradt Harryvel filmet nézni, Niall és én a parkba mentünk. Niall segített hogy mit vegyek fel mert semmi ötletem sem volt, végül ezt választottuk:





Niallel vagy háromszor körbejártuk a parkot, nagyon jól éreztük magunkat. Nap végére kicsit megéhezünk, egy hotdogos standon akadt meg a szemünk. Három hotdogot vágtunk be fejenként szerintem a hotdog árus kicsit hülyének nézett minket hogy 20 percenként mentünk venni hotdogot, a harmadik után teli hassal ültünk le egy padra. Előttünk egy hatalmas szökőkút volt, közelebb mentünk és leültünk a szélére. A kezem a hideg vízbe tettem hogy egy kicsit lehűtsem magam. Niall bele akart lökni a vízbe, a végén annyit lökdösődtünk hogy mindketten a szökőkútban kötöttünk ki. Csurom vizesen indultunk haza.
-Omg, veletek meg mi történt - kérdezte Liam mire mindenki elröhögte magát.
-Hát Niall szerencsésen bele lökött a szökőkútba......
-Mi? Nem is, te löktél bele - vágott bele a szavamba nevetve.
-Jó, oké akkor én, bele húztam Niallt a vízbe, miután ő bele lökött. Így jó?
-Tökéletes - vigyorgott.
Megszárítkoztunk, és száraz ruhát vettünk fel, addigra Louék is haza jöttek a vásárlásból. Persze nekik is el kellett mondani az egész sztorit, és ők is jól kiröhögtek minket.
A fiuk holnapután adják itt Amerikában az utolsó koncertjüket, szóval másnap kezdődött a munka. A fiuk próbálni mentek a koncert helyszínére, én is velük mentem, ki volt jelölve egy külön öltöző a fiuknak ahol én is nyugodtan tudtam összeválogatni a srácok esti fellépő cuccát. A koncert kb 17:00-kor kezdődik addigra el kellett készülnöm. Nagyon izgultam hisz ez lesz az első fellépésük ahol én 'öltöztetem' őket, és mindent tökéletesre akartam. Mikor készen lettem behívtam őket és megmutattam a ruhákat. Nagyon izgultam mit fognak szólni....
Szerencsére mindegyikőjüknek nagyon tetszett, és nagyon jól is állt rajtuk:





Nattel életünk első 1D koncertjén voltunk. Iszonyat jó volt. Nagyon jó hangjuk van.
Hazafelé menet a kocsiban ülve megszólalt a telefonom, Jake írt. A koncertről, a sok bulizásról és a sikítozó rajongóikról. De meg sem említette hogy hiányoznék neki...Ez egy kicsit elszomorított de a srácok hamar felvidítottak. Este átjöttek és egy vígjátékot néztünk meg. :)

3 megjegyzés: