2013. március 17., vasárnap

6. rész


~Csalódás és remény.


Vissza mentem a szobámba és lefeküdtem aludni, nagyon fáradt voltam. Reggel mikor felébredtem már mindenki lent sürgölődött, a srácok pakoltak mert haza kellett menniük próbálni a következő koncertre. A fiúk háza nem volt messze a miénktől, úgy kb. 10 percnyire van. Kikísértük őket és már mentek is. Harry megígérte hogy hívni fog és megbeszéljük hogy hogyan nyűgözze le Natet. Bementünk a nappaliba és egy kicsit összepakoltunk, mert elég nagy kupi volt.
*megcsörren a telefonom*
-Mindjárt jövök - szaladtam fel a telefonomért. Azt hittem hogy Hazza az, de ismeretlen számot írt ki. Felvettem és Jake szólt bele.
-Szia kicsim, mizu?
-Szia semmi különös, és veled, hogy vagy?
-Kösz jól. - Csak azt akartam kérdezni hogy nincs e kedved találkozni, a srácokkal úgyis itt lépünk fel Londonban.
-Igen, és hol?
-Hát úgy kb. fél óra múlva érted megyek, úgy jó?
-Jó.
-Rendben, akkor szia, és bocsi az újságos ügy miatt.
-Milyen újságos ügy??
Nem is válaszolt a kérdésemre, egyből letette a telefont. Egy kicsit csalódott voltam Jake meg sem kérdezte hogy vagyok, szerintem az egész balesetes dologról nem tudott. Nem nagyon értettem milyen "újságos ügyről" van szó, de gondoltam majd úgyis megbeszéljük.Elkezdtem készülődni. Nat segített, sminkelésben nem vagyok jó szóval megcsinálta nekem, szerintem nagyon jól sikerült, és még a ruhámhoz is passzol. A szokottnál kicsit hidegebb volt az idő, Augusztus van, mindjárt itt a szülinapom, és persze az ősz is. Kicsit "rétegesebben" öltöztem.


Jake pontos volt, mint mindig. Ajtót nyitottam, és láttam hogy két pár görkori van a kezében.
-Szia, ezek mihez kellenek? - mutattam a görkorikra.
-Gondoltam kimehetnénk kicsit görkorizni a parkba. Mit szólsz?
Egy kicsit aggódtam mert még nem éreztem magam jól annyira hogy görkorizzak, de gondoltam egy kis firiss levegő sosem árt.
-Okés, de te nem is tudsz görkorizni.
-Turné közben megtanultam - vigyorgott.
-Akkor felőlem indulhatunk.
-Rendben - fogta meg a kezem mikor kiléptem az ajtón.
10 perc séta után ki értünk a parkba, leültünk egy padra és felvettük a görkorit. Felsegítettem Jaket mert még nem nagyon tudott felállni. Kb. fél órát görkoriztunk, szerintem kicsit unalmas volt. Jake másról sem beszélt csak a fellépéseiről és bandáról, meg valami új gitárról amit egy híres énekestől kapott. Egyáltalán nem érdekelte hogy én hogy vagyok, vagy mi történt velem az elmúlt napokban. Jakenek elfáradt a lába ezért leültünk egy padra. Átkarolt és gyengéden simogatta hajam.
-Ez micsoda? - tapintotta ki a fejemen a sebhelyet.
-A múlthéten történt egy kis baleset, de már minden rendben.
-Milyen baleset, és én erről miért nem tudok? - kérdezősködött.
-Elcsúsztam és bevertem a fejem, egy hétig voltam kómában. Akkor, azon a héten nem is hívtál?
-Nem mert azt hittem hogy haragszol.
-Miért haragudnék?
-Hát a Kellys ügy miatt.
-Milyen Kellys ügy, te találkoztál vele? Úgy tudtam turnén vagy!
-Szóval te nem is láttad az újságot?
-Mégis hogy láttam volna?!
Levettem a görkorit, a cipőmet visszavettem, és a közeli újságos standhoz siettem. Zavarodottan nézegettem az újságokat, mikor rátaláltam arra. A Celebrity news legújabb száma:

-Jake Mitchel a híres gitáros tegnap este egy Kelly Malon nevű lánnyal érkezett a hotelbe, megerősítették hogy a lány csak reggel távozott onnan...
- olvastam a címlapsztorit.

Kővé dermedtem, a lábam a földbe gyökerezett, a szívem majd ki ugrott a helyéről idegességemben. Jake megfogta a vállam és simogatta. Durván toltam el magamtól.
-És még volt képed felívni?!
-De kicsim azt hittem hogy megbocsájtottál...
-Nem vagyok a kicsid és elegem van belőled meg a hazugságaidból.
-Kérlek csak beszéljük meg.
-Ezen nincs mit megbeszélni, itt van a kép ahogy fogod Kelly kezét. Nekem nem kell a magyarázatod.
Eldobtam az újságot a kezemből, félrelöktem Jaket és haza futottam. Nat nem volt otthon, egy cetlit találtam az asztalon hogy vásárolni ment. Becsaptam a szobám ajtaját magam után és könnyekkel küszködve csúsztam le a fal mentén. Egész délután sírtam, nem tudatm elhinni hogy Jake Kellyvel kavar. És abban a pillanatba egy furcsa emlék villant fel, mikor a versenyt megnyertem Kelly utolsó szavai ezek voltak hozzám:
-Ezzel még semminek sincs vége.
Láttam Kelly arcát előttem, testem összerezzent és remegtem. Kelly bizonyára így akar bosszút állni. Nem tudtam mi jöhet még ezután. Minél hamarabb kiakartam verni Jaket a fejemből. Beraktam egy filmet, elővettem a nutellás üveget és lehuppantam a babzsák fotelembe. A film közepénél tartottam mikor megszólalt a telefonom, Harry üzent.

Harry üzenete: Szia Lis, át tudnál jönni hozzánk beszélnünk kéne x:)
Gondolom Natről akart beszélni, válaszoltam az üzenetre.
Lisa üzenete: Igen, máris indulok x

Már amúgy is untam a filmet, már vagy 100x láttam. Összekaptam magam, feltettem egy kis sminket hogy ne látsszon hogy sírtam. Elraktam a táskámba a telóm és már indultam is. Jót tett egy kis séta, kiszellőzött a fejem, 10 perc után már oda is értem. Csengettem. Zayn nyitott ajtót.
-Szia Lis, gyere be.
Beléptem az ajtón, előttem végtelennek látszó folyosó volt. Zayn a nappaliba vezetett, ott volt Hazza.
-Szia Lisa - ölelt meg.
-Szia, gondolom Natről akarsz beszélni?
-Igen - mosolyodott el. - Szerinted mit tegyek hogy megbocsásson.
-Valami nagyon ütőset kéne kitalálnunk.
-Mit szólnál egy csokor rózsához, vagy csokihoz? - Ürülne neki?
-Szerintem biztos, de nem csak szimplán oda kell adnod...
-Az igaz...
-Van egy ötletem, menjünk el hozzánk úgyis vásárol, és a virágot és a csokit betehetjük a szobájába - javasoltam.
-Ez jó ötlet, de mi lesz ha haza ér?
-Megkérjük Niallt hogy foglalja le.
-Okés, szólok neki.
Beszálltunk Harry kocsijába, és már indultunk is, Niallt kitettük annál a boltnál ahol Nat vásárol. Közben mi is vettünk egy halom rózsát és csokit.
-És, hogy vagytok Jakkel? - kérdezte Hazz.
-Erről inkább nem akarok beszélni.
-Összevesztetek?
-Igen...
-Nyugi úgyis kibékültök.
-De én nem akarok vele kibékülni, nagyon megbántott.
Idő közben megérkeztünk, Hazza udvariasan kinyitotta nekem a kocsiajtót. Megkerestem a kulcsaimat és bementünk. Gyorsan felszaladtunk Nat szobájába, és kicsit kidíszítettük a szobát. Nagyon izgultam mit fog hozzá szólni, de Harry még nálam is idegesebb volt. Nem akartam itthon lenni amikor megjön, el akartam kerülni a sok kérdést, nehogy véletlenül elszóljam magam. Harry felajánlotta hogy aludjak náluk. Kocsiba pattantunk és visszamentünk a srácok házához.
*Nat szemszöge*
Éppen haza indultam mikor egy ismerős arcot vettem észre. Niall volt az, sietve jött felém.
-Szia Nat.
-Szia, hogy hogy itt?
-Csak körülnézek.
-Értem, én haza készülök, elkísérsz?
-Hát.... most.... haza.... az nem fog menni - dadogott.
-Oké akkor megyek egyedül.
-Ne,ne,ne ne menj még haza.
-Miért?
-Meeert, éhes vagyok, együnk valamit!
-Rendben.
Bementünk egy kávézóba és megettünk egy sütit. Nagyon furcsálltam Niall viselkedését. A süti után hívtunk egy taxit és haza mentünk. Mondtam Niallnek hogy jöjjön be egy kicsit, de nagyon sietnie kellett. Felmentem a szobámba. Mikor kinyitottam az ajtót csodás virág illat csapta meg az orromat. Rózsa, a kedvenc virágom. Az egész ágy tele volt virággal és egy bonbon is volt a párnán. A szívem egyre gyorsabban vert, majdnem kiugrott a helyéről. Először nem tudtam ki küldhette, de végül rádöbbentem. Niall. Csak ő lehetett, ezért volt olyan ideges amikor találkoztunk.

~Harry nagyon izgatott volt az ajándék miatt, de Nat miért hiszi azt hogy Niall volt az. És mi lesz Lisaval vajon megbocsájt Jakenek? Mindezt megtudhatjátok a következő részekből~ 
Komizzatok, és szép hetet mindenkinek =)♥
~DirectionerGirl*

2 megjegyzés: