2013. március 31., vasárnap

9. rész

Megleeeepiiii!! 
Sikerült hamarabb megírnom a következő részt. Jó olvasást és mindenkinek Kellemes Húsvétooot!♥♥:))xX
~Steffy*


~A party. 

-Na, mit mondasz? Elvállalod? - kérdezte El.
-Nem is tudom, szerintem nem vagyok elég jó hozzá.
-Dehogynem, nézd meg ezt a képet, nagyon klassz. Szerintem érdemes lenne megpróbálnod - biztatott Pezz.
-Jó, rendben, megpróbálom - mosolyogtam.
-Igen!!! Szuper lesz meglátod - ölelt meg Eleanor.
Elkészült az összes kép amiket az újságok címlapjára tesznek. Összeszedtük a cuccokat, elköszöntünk Kate-től és beszálltunk a kocsiba.
-Nincs kedvetek velünk jönni? - kérdezte Jade.
-Hova?
-Jesy bulit szervez náluk.
-Van kedved? - kérdezte tőlem El.
-Hmm, van, mehetünk.
-Szuper - mosolygott Jesy.
***
-Wow, nagyon szép a lakásod.
-Köszi.
Jesy háza óriási volt, rózsaszín és lila falak, gitárok és egy külön stúdió szoba is volt. A buli a kertben volt ahol még medence is volt.
-De hogy menjek ki így - mutattam a ruhámra ami nem éppen egy bulira való volt.
-Van egy ruhám ami nagyon jól állna rajtad, tessék - Jesy oda ment a szekrényhez és kivett egy rózsaszín-fekete ruhát. Nagyon szép volt.


A ruha amit Jesy adott.
-Köszi, de igazán nem kell.
-De, kell. Menj és próbád fel.
Bementem a fürdőszobába és felpróbáltam a ruhát. Kinéztem az erkélyen, egy csomó ember volt lent. És ha jól láttam a srácok és Nat is ott van. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn majd ki a kertbe.
Mikor kiléptem minden szem rám szegeződött. Nat a nyakamba ugrott és megölelt.
-Szia - köszönt Nat.
-Szia, hogy hogy itt?
-Engem is meghívott Jesy.
-Ti ismeritek egymást?
-Nem, csak Eleanor megemlített neki és felhívott hogy jöjjek el. Gyere egy kicsit - fogta meg a kezem és elvezetett a tömegtől.
-Mi az, valami baj van?
-Nem, dehogy ellenkezőleg. Képzeld el hogy valaki rózsa szirmokat szórt az ágyamba és egy csokit is ott hagyott.
-Uram isten', komolyan? - úgy tettem mint aki meglepődött.
-Igen...Szerintem biztosan Niall volt az - lelkesedett Nat.
-Niall?
-Igen, Niall. Amikor a srácoknál aludtál Niallel összefutottam a plázában és nagyon zavart és ideges volt. Tuti hogy ő csinálta.
-Nat én nem is tudom, Niall?
-Miért ki más lehetett még? Na én mentem táncolni Niallel - mosolygott és ott hagyott egyedül.
Mire észhez tértem már Harryt láttam magam előtt.
-Szia - köszönt.
-Szia.
-Na szerinted rájött hogy én voltam?
-Hát nem egészen....
-Mi? Mi az hogy nem egészen , mit mondott? - szomorodott el Hazza.
-Azt hiszi Niall volt az...
-Niall? Hagyjuk már Niallnek te jössz be - nevette el magát, majd hirtelen a szája elé tette a kezét.
-Micsoda, Niallnek bejövök?
-Hát, őőő igen. De nem mondtam semmit.
-Jó okés.
-És most mit csináljunk?
-Fogalmam sincs.
-Megyek beszélek Nattel - indult el Harry.
Remek megint egyedül maradtam - gondoltam magamban.
Oda sétáltam a többiekhez, beszélgettek és hülyéskedtek, mint mindig. Egy lassú szám ment, Zayn Perriet
Lou pedig Eleanort kérte fel táncolni. Dani fellépésen volt és sajnos nem lehetett itt. Liam engem kért fel . Megfogta a fezem és közelebb húzott magához.
-Jobban vagy már? - kérdezte.
-Egy kicsit.
-Hallottam hogy modell lettél - mosolygott.
-Igen - szökött ki belőlem egy apró nevetés.
-A képet is láttam, nagyon jól nézel ki - kacsintott.
-Hol láttad?? - sápadtam el.
-Twitteren, meg El mutatta.
-Kitette twitterre?
Liammel csak nevettünk. Mikor vége lett a számnak elengedte a derekam, megfordultunk és megláttuk őket.
-Hát ez remek - motyogtam.


~Vajon mi lesz Nattel, meddig fogja azt hinni hogy Niall küldte az 'ajándékot', Harry eléri hogy megbocsásson neki? És Liam és Lisa kiket láttak meg? Lisának menni fog a modell állás vagy nem? Lisa hogyan reagál majd Niall érzéseire?
Mindezt megtudhatjátok a következő részekből, jó olvasást és még egyszer Kellemes Húsvétot♥:))
~DirectionerGirl*



6 megjegyzés:

  1. Imádom,imádom,imádom, imáádoooooom :DD
    Siess a kövivel,mert nagyon kívácsi vagyok :))

    VálaszTörlés
  2. Te jó Isten! *_*
    Én ezt egyszerűen imádom! :) Annyira jó... *_-
    Szegény Hazza :( de olyan cukiii, jaaj Niall, na meg Liam. :D Ez az egész story annyira jó. Már várom nagyon a kövit! ;)
    Boldog Nyuszit neked is! <3 ~ Zs.

    VálaszTörlés
  3. fantasztikus *-* csak ennyit tudok mondani. :D ja és lehetnek sűrűbben is ilyen meglepik :D <33
    siess a következővel,
    Bogii

    VálaszTörlés