2013. március 29., péntek

8. rész

Sziasztok meghoztam a 8. részt jó olvasást és komizzatok!♥♥ xX
~Steffy*



~A fotózás.



Pár percig így maradtunk, de utána észhez tértem. Elengedtem Liamet, és az órára néztünk. Későre járt, mindjárt kilenc óra.
-Most már haza kell mennem - mondta Liam.
-Rendben.
-Ha valami baj van szólj!
-Jó, szólok.
Lekísértem az ajtóig és néztem amíg lefordult egy kis utcába. Bementem a házba. Nat a konyhában volt, gondolom vacsit csinált.
-Lisa, nekem holnap be kell mennem az irodába mert egy esküvőt szervezünk, úgyhogy korán elmegyek.
-Az klassz, és kinek az esküvőjét szervezitek?
-Greg Horan és Denise Kelly ha jól emlékszem.
-Horan?
-Igen....
-Ő nem Niallnek a tesója? - kérdeztem Nattől.
-Nem tudom, lehet.
Utána néztem és tényleg. Greg Niall bátyja volt. Nagyon aranyosak voltak a leendő feleségével. Megvacsiztunk és elmentem lezuhanyozni, jól esett egy kicsit felfrissültem és elfelejtettem ezt az egész Kellys ügyet. Nyúzottan estem be az ágyba, nagyon fáradt voltam.
Reggel lesétáltam a konyhába, először furcsálltam hogy nincs itthon senki de aztán leesett hogy Nat az irodába ment. Reggelire egy szendvicset dobtam össze, miközben ettem valaki csöngetett. Pezz és Eleanor volt az.
-Szia Lis - köszöntek egyszerre.
-Sziasztok, gyertek be.
Bent leültünk a nappaliba és beszélgettünk.
-Hallottuk a tegnap történteket - mondta El.
-Ohh, Liam mondta? - hajtottam le a fejem.
-Hát nem egészen, láttuk hogy valami bántotta. Először nem akarta elmondani, de végül kiszedtük belőle - magyarázta Pezz.
-Nagyon sajnáljuk - nézett rám Eleanor.
-Már mindegy, jól vagyok.
-Hát nem úgy látszik. Azért jöttünk hogy egy kicsit felvidítsunk. Képzeld el hogy ma van a 
Little Mix fotózása egy újság címlapjára lesznek a képek, arra gondoltunk hogy velünk jöhetnél és kiválaszthatnád a ruhákat - javasolta Perrie.
-Na mit szólsz? - kérdezte El.
-Hm, jól hangzik - mosolyogtam.
-Remek, akkor gyorsan öltözz fel és indulhatunk - pattant fel Pezz.
Bementem a fürdőszobába, felöltöztem és egy kicsit kisminkeltem magam. Erre 20 perc elég volt amit kicsit furcsálltam, máskor akár 1 órát is képes vagyok a fürdőszobában tölteni.
***
A kocsiban bekapcsoltam a rádiót. A 1D-től a One Way or Another ment. Felhangosítottuk és és szinte üvöltve énekeltük, ez volt a kedvenc számunk. A fotózás helyszínére érkezve az ajtó előtt tömörült egy csomó sikítozó rajongó.
-Ők miért vannak itt? - kérdeztem Perrietől
-Ők a Mixerek, gondolom tudták hogy fotózásunk lesz....
-Olyanok mint a Directionerek - szakította félbe Eleanor.
-Igen, a lányokkal imádjuk őket, nagyon sok biztatást és támogatást kapunk tőlük, nekik is köszönhetjük a sikerünket.
Kiszálltunk a kocsiból, Perriet rögtön "letámadták" a rajongók. Pár aláírást és képet is készített velük majd sikerült bejutni az ajtón. A banda többi tagja már bent volt. Pezz bemutatott nekik.
-Lisa, Ő Jade - mutatott egy kékes hajú lányra. - Ő Jesy és Leigh-Anne - mutatta be a többieket.
-Sziasztok - mosolyogtam.
Ezután felmentünk a stúdióba a fotósok és a sminkesek már készen voltak csak a lányokra vártak. Egy kedves arcon akadt meg a szemem. Pezz mondta hogy ő a LM stylistja és be akar mutatni neki. Kate-nek hívják, nagyon jól megtaláltuk a közös hangot, Együtt választottuk ki a lányok szerelését. Mikor a lányokat fotózták én egy számítógépet néztem ahol szerkesztik a képeket. Nagyon klasszak lettek. Volt egy 10 perces szünet addig a lányokkal beszélgettem. Közben észre sem vettem hogy a ventilátor enyhe szellője fújja a hajam.
*Jade szemszöge*
-El, gyere egy kicsit.
-Itt vagyok - sétált hozzám Eleanor.
-Nézd Lisát ahogy fújja a haját a szél, szerintem nagyon jó képeket lehetne csinálni róla, újságba, naptárakba stb.
-Aha tényleg, de szerinted belemenne?
-Nem tudom, de teljesen modell alkat, nem? 
-De.
-Kérdezzük meg! - javasoltam Eleanornak.
*Lisa szemszöge*
-Lis, kérdezhetek valamit? - jött oda hozzám Eleanor.
-Igen.
-Mit szólnál ha csinálnánk rólad is pár képet?
-Hát ne tudom, nem hiszem hogy jól mutatnék rajtuk.
-Dehogynem csak próbáljuk meg - erősködött El.
-Na jó.
Megcsinálták a hajam, kisminkeltek, a ruhát persze én és Kate választottuk ki. Beállítottak hogy hogy tartsam a kezem, hogy álljak, mindenki körülöttem sürgölődött. Először kicsit bátortalan voltam, de később sikerült elengednem magam. Nagyon élveztem a fotózást. Készen lettek a képek, a fényképész kiválasztotta a legjobbat és megmutatta nekünk. Mindenki a számítógéphez lépett és megmutatták a kiválasztott képet.


A rólam készült kép.

A lányok szerint nagyon jól sikerült. Én egy kicsit bizonytalan voltam....
-Lis... - szólított meg Eleanor.
-Igen.
-Ez a kép fantasztikus lett, csodálatos. Szerintem van érzéked hozzá.
-Köszi.
-Mit szólnál egy álláshoz a modell ügynökségemnél, persze a stylistkodás mellet?
-Hááát én... - csak dadogtam, a gyomrom össze szorult nem tudtam hogy mit is válaszoljak.





6 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon jó lett :)) <333 Kövit :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó! :) imádom <3
    a kövi mikorra várható? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hát úgy kb. jövőhét kedd-szerda vagy csütörtök, de igyekszem hamarabb :D♥xx

      Törlés
  3. Nagyon jó lett,siess a kövivel :)))

    VálaszTörlés