2013. március 22., péntek

7. rész

Sziasztok hoztam a következő részt, jó olvasást és komizzatok sokat xx =)
~Steffy*


~My heart is broken.

                                                                                                             *Nat szemszöge*                            
Este alig tudtam elaludni, nagyon örültem az ajándéknak, csak később jutott eszembe...
-Hol van Lisa? - motyogtam magamban.
Lesétáltam a konyhába hogy készítsek valamit vacsira, találtam egy cetlit a hűtőre ragasztva, Lis üzent.

"Szia, elmentem, a srácoknál alszok, csináltam kaját bent van a hűtőben. Reggel jövök, 
pux Lis xx♥:)"

-Na remek, akkor kivel nézem meg a filmet amit kivettem? - gondoltam magamban.
Felmentem a szobámba, beraktam a filmet és behuppantam az ágyamba. Közben a ettem a bonbont amit, Nialltől kaptam. Csak rá tudtam gondolni és arra a cuki mosolyára. A film vége felé fáradtan hunytam le a szemeim.
*Lisa szemszöge*
A srácoknál a vendégszobában aludtam, vagyis próbáltam. Egész este Jake járt a fejemben, őszintén, nem nagyon lepődtem meg, Kellytől bármi kitelik, de hogy Jake bedőljön neki. Ezt egy kicsit nehéz volt elhinni. Vagy Jake egyszerűen csak megunt már? Az igaz hogy az utóbbi időben alig foglalkozott velem. Vagy én nem voltam elég figyelmes? - Ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben, és egyre jobban az volt az érésem hogy Jake nem bánta hogy Kelly közeledett hozzá.
Reggel karikás szemekkel ébredtem, Liam észre is vette hogy van valami baj, de nem akartam ezzel untatni. Csak Harry tudott róla és azt akartam hogy ez így is maradjon. Megreggeliztünk és Liam felajánlotta hogy haza kísér. Felöltöztem és összepakoltam a cuccaimat.
-Nem megyünk át a parkon? - kérdezte Liam. - De csak ha jól vagy.
-Igen, jól vagyok, mehetünk.
A park felé vettük az irányt, egyáltalán nem volt messze, szinte a park egyik oldalán mi, a másikon a fiúk laktak.
-Nem eszünk egy fagyit? - mutatott egy fagyizóra a közelben.
-Okés.
-Milyet kérsz?
-Hmm...csoki és eper.
Liam kifizette, pedig mondtam hogy kifizetem én... Leültünk egy padra és gyönyörködtünk a tájban. Szép napos idő volt, mindenki a parkban sétált, játszott vagy úgy mint mi, csak ült és nézelődött.
-Annyira olyan érzésem van mintha figyelne valaki - törtem meg a csendet.
-Nekem nem...
Ez az érzés nagyon furcsa volt, mintha minden mozdulatomat figyelték volna, körül néztem és Kellyn és Jaken akadt meg a szemem. Egymás mellett sétáltak és majdhogynem fogták egymás kezét. Még mindig a múltkori veszekedés hatása alatt voltam, nagyon nehéz volt nem rájuk figyelni mert egyfolytában vihogtak...De az is igaz hogy Jake szinte mindig engem nézett, minta érdekelte volna hogy mit keresek a parkban egy sráccal. Liam meglátta Jaket és felém fordult.
-Ő a barátod?
-A volt barátom.
-Akarod hogy elmenjünk?
-Nem, minden okés, már nem nagyon érdekel.
-Rendben. De ha menni akarsz szólj!
-Jó, szólok.
Liammel már majdnem megettünk a fagyit, mikor Kelly is felfigyelt arra hogy ott vagyok. Persze kihasználta az alkalmat és minden percben Jaket simogatta meg hasonlók. Ez még nem is volt annyira idegesítő de ami utána jött....Kelly nagyon tehetséges volt abban hogy magára hívja a figyelmet, ez sikerült most is. Mindenki rájuk figyelt, Kelly megragadta Jake pólóját és megcsókolta.
Mintha ezer kés szúródott volna a mellkasomba, minden másodpercben a hideg rázott, a lélegzetem elakadt. Felálltam és elkezdtem futni. Azt a dühöt, csalódást és féltékenységet amit egyszerre éreztem elmondhatatlan volt. Csak futottam hazáig, mikor beléptem az ajtón Nat rögtön oda szaladt hozzám.
-Te jó ég, Lisa! Veled meg mi történt?
-Jake......Kellyvel volt és.... - mondtam halkan.
-És?
-És....megcsókolta...
-Komolyan?
-Igen...
-Láttad?
-Igen - nem bírtam tovább és felszaladtam a szobámba, beestem az ágyamba és sírtam.
***
Nat nem jött fel, tudta hogy ilyenkor egyedül akarok lenni. Úgy délután körül kopogást hallottam. Kinyitottam az ajtót és Liam állt előttem. Nagyon ledöbbentem mikor megláttam, akkor jutott eszembe hogy Liamet csak úgy otthagytam a parkban.
-Szia, gyere be.
-Szia, köszi. Ott hagytad a táskádat, gondoltam elhozom.
-Köszi - mondtam még könnyes szemekkel.
-Miért szaladtál el?
-Nem akarok beszélni róla...
-Jake miatt?
-Igen.
-Én is láttam hogy...
-Ne, légyszi ne folytasd! - vágtam közbe.
-Rendben.
-Nagyon rosszul nézel ki.
-Kösz...
-Hoztam neked valamit - Liam átnyújtott egy sütit amin egy mosolygós smiley van :)
-Köszi - pirultam, és mosolyogtam el egyszerre.
A telefonom rezegni kezdett, be voltam jelentkezve Twitterre. Egy tweetet kaptam, ez volt bele írva:

Remélem tetszett amit láttál, és nyugi ez még csak a 
kezdet ;) xx

Liam is olvasta velem az üzenetet, egymásra néztünk, tudtuk hogy a tweet Kellytől jött. Szinte már az ájulás határán voltam. Liam kivette a kezemből a telefont és kikapcsolta.
A könnyeimmel küszködtem, nem tudtam mit csináljak, úgy éreztem senki nincs aki megértene és elmondhatnám neki a történteket. Tudom hogy ott van Nat és mindig számíthatok rá, de neki is van elég baja,...Szorosan megöleltem Liamet, és úgy éreztem soha nem akarom elengedni. Ő megért és mindig meghallgat. Tudtam hogy ez nem helyes mert ő Daniellával van, de akkor is, amikor vele vagyok, önmagam lehetek és mindig mosolyt tud csalni az arcomra.

~Most már biztos hogy Kelly tönkre akarja tenni Lisa életét, de vajon mi lesz a következő húzása, és Lis elég erős lesz hogy vegye ezeket az akadályokat?~
~DirectionerGirl*

4 megjegyzés: