2013. június 15., szombat

18. rész

Hali, meghoztam a kövi részt remélem tetszeni fog. Köszönöm a komikat és a pipálásokat. Jó olvasást és jó nyári szünetet, kinek hogy telik eddig?
Komizzatok, pipáljatok és szavazzatok a kövi kérdésre.♥:)
pux: ~Steffy*



~A meglepetés.


-A kezed hogy van? - kérdeztem.
-Hát ezután a reggeli után sokkal jobban - mosolygott Niall.
-Ennek örülök, megkérdezem az orvost hogy felkelhetsz-e már, mindjárt jövök.
-Rendben, siess!
Mikor kinyitottam az ajtót az orvos éppen jönni akart be vizsgálatra, szerencsére minden rendben volt és kimehettünk a kórház kertjébe sétálni. Szegény Niall elég röhejesen festett a zöld és kék kockás köpenybe amit ráadtak, igyekeztem nem szóvá tenni így is elég baj van a kezével.
-És ti most Liammel, szóval együtt vagytok - kérdezte és leültünk egy padra.
-Hát úgy néz ki.
-Örülök nektek, és sokáig.
-Köszi.
-De egy valamit el kell mondanom, én is szeretlek és akármit megtennék érted, tiszteletben tartom a kapcsolatotokat és nem szólok bele semmibe, de ha akármire szükséged van én mindig itt leszek.
-Rendben és köszönöm.
-De ígérd meg ha baj van szólsz.
-Ígérem.
-Huh már egy óra mennem kell mert valami tornára írt be a doki, állítólag ettől jobb lesz.
-Hát reméljünk.
-Ja, majd hívj és gyere ha tudsz.
-Okés, lehet hogy este körül benézek de nem ígérek semmit, így is a ruhákkal is el vagyok maradva.
-Rendben, szia - öleltük meg egymást.
Mikor kiléptem a kapunk egy csapat újságíró vett körül, képeket készítettek és kérdezősködtek.
-Mióta vannak együtt Niallel?
-Miért került kórházba?
-Milyenek lesznek a fiúk új ruhái?
-Meddig tartják Niallt kórházban? stb.
-Sajnálom de nem nyilatkozom a fiuk belegyezése nélkül - intéztem el ennyivel.
A parkon keresztül mentem a fiúk házához, otthon nem volt senki, Nat írt sms-t hogy Harryvel bowlingozni vannak. A konyhába indultam valami harapnivalóért és egy cetlit találtam a hűtőre ragasztva.


Szia Lis, egy kis meglepetést terveztem délutánra menj be a nappaliba és az asztalon ott lesz egy kocsikulcs, a garázsból a kék BMV kulcsa a GPS már be van programozva hogy hova gyere, siess. Puszi Liam.

A nappaliban tényleg ott volt a kulcs, lementem a garázsba de akadt egy kis gond két kék BMV volt az egyik világos a másik sötétebb, kipróbáltam mind a kettőt és a sötétkéket nyitotta. Mikor beszálltam a GPS rögtön bekapcsolt és már mondta is hogy merre menjek. Egy kis utcába kellet befordulnom, ott volt egy magas épület, benyitottam az ajtón a portán egy kedves ember szólított meg.
-Hölgyem már vártuk kérem fáradjon be a liftbe.
Beszálltam az ismeretlen férfi megnyomta a gombot ami a 11.-re visz fel. Egy stúdió teremben kötöttem ki, gitárok, dobok és egyéb hangszerek voltak ott.  Az egyik gitáron találtam egy rózsát amin egy újabb cetli volt.


Szia édes, örülök hogy idáig eljutottál. A dobok mögött van egy ajtó nyisd ki és gyere fel...

Benyitottam az ajtón, egy hosszú lépcsősor volt előttem amik világító mécsesekkel volt kirakva, felsétáltam a lépcsőkön és a hatalmas épület tetején álltam. Mécsesből ki volt rakva egy út ami Liamhez vezetett. Odafutottam hozzá a nyakába ugrottam és megöleltem.
-Szia - köszöntem.
-Szia.
-Ezt mind te csináltad?
-Hát volt némi segítségem.
-Ilyet még senki sem csinált nekem, köszönöm.
-Szívesen de ez még semmi.
-Tényleg?
-Igen.
Leültünk a tető szélére és végignéztük a naplementét, mikor besötétedett már csak a mécsesek világítottak Liam megfogta kezem.
-Hová megyünk?
-Majd meglátod - takarta le a kezével a szemem.
-Okés de ne menjünk neki semminek.
-Ésss tádám - vette el a kezét.
Mikor kinyitottam a szemem egy medencét láttam magam előtt.
-Na csobbanunk?
-De nincs fürdőruhám.
-Az nem nagy probléma - levette a pólót és a farmert és beleugrott a vízbe.
-Én nem megyek bele - térdeltem le a medence széléhez.
-Dehogynem - és belerántott a vízbe.
-Őrült vagy - emeltem ki a fejem a vízből.
-Hát ez már nem újdonság.
-Verseny a végéig - buktam le a víz alá.
Liam utánam jött de a a víz alatt visszahúzott magához és megcsókolt.
-Ez nem ér nyertem volna.
-Nem mondtad a szabályokat.
-Nem is csináltál semmi szabályelleneset - adtam neki egy puszit.
-Na gyere, még nincs vége az estének.
Kimentünk a medencéből és kicsit távolabb egy kockás pléden meg volt terítve. Volt rajta pizza, kukorica saláta, rántott szelet és narancs juice meg még sok más.
-Te jó ég, ezeket te készítetted? - kérdeztem.
-Igen, kivéve a pizzát, azt rendeltem, és még hoztam a kedvencedet...
-Csokis eper?
-Igen csokis eper - nevetett.
-Juj de édes vagy, a saláta nagyon fini lett - kóstoltam bele.
-Köszi.
A tökéletes pillanatot Nat szakította félbe, éppen hívott.
-Bocsi ezt fel kell vennem - mondtam Liamnek és arrébb mentem.
-Okés, de siess vissza.
-Na szia, itt vagyok - szóltam bele a telefonba.
-Szia, összevesztem Harryvel...
-Uram isten miért?
-Hosszú majd holnap elmesélem, hol vagy?
-Liammel egy épület tetején és...
-Oh akkor megzavartam valamit, bocsi leteszem szia.
-De Nat ne tedd le... - de sajnos már késő volt és letette.
-Nem tudtam hogy hol van Nat, lehet hogy haza kéne mennem, de most hagyjam itt Liamet amikor annyit fáradozott ezért?

*Nat szemszöge*

Egy tökéletes nap kezdete, Harryvel bowlingozni indultunk. Reggel korán keltem, éppen szendvicseket csomagoltam, Hazz lejött és adott egy puszit a nyakamra.
-Jó reggelt - köszönt Harry.
-Neked is.
-Felöltözök és indulhatunk.
-Várj én mit vegyek fel?
-Nem tudom valami sexyt.
-Hm hát akkor segíts mert semmi ötletem.
-Okés.
Bementünk a szobába és válogattunk azok a cuccok közül amiket áthoztam itthonról végül erre jutottunk.
-Na akkor indulhatunk?
-Igen - szálltunk be a kocsiba.
A bowlingpályára érve egy csomó rajongó rohant le minket. Aláírásokat és képeket is kértek, sőt még velem is akartak párat, nagyon aranyosak voltak. A pályára érve kaptunk egy kártyát ami a második emeleti külön részlegre vitt minket. Ez a hely csak a hírességek számára volt használható itt volt Olly Murs, Nathan James Sykes a The Wantid-ból aminek különösen "örültünk" itt volt még Jade és Jesy is meg még sokan mások.
Harryvel játszottunk egy meccset, nagy csalódására én nyertem meg ezért jöttem neki egy itallal. Elmentem a pulthoz kértem két kólát és amikor visszafordultam nem hittem a szememnek.



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,örülök Liaméknek:)) Mi lehet Nattel?? Kiváncsi vok szl siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik :) kíváncsi vagyok a folytatasra :))*-*

    VálaszTörlés
  3. szia :) díj nálam :)
    http://ifoundhimjb.blogspot.hu/

    VálaszTörlés