2013. november 1., péntek

27. rész

~Halii, meghoztam a kövi részt remélem hogy tetszeni fog nektek.:) Komizzatok, pipáljatok vagy iratkozzatok fel. Lécci oldalt a kérdésre szavazzatok!:) pux:
~Steffy* ♥♥



~Why?


-Szia Lis, én csak a ruhákért jöttem.
-Már megvannak, hozom jó? - indultam el az asztalhoz.
Odaadtam neki a ruhákat, köszönt és elment...
Teljesen elfelejtettem hogy hova akartam menni, ezért sétálgattam a folyosón. Ashleyt láttam meg ahogy sírva fut felém és a vállamra nehezedik, szinte már majdnem összeesett.
-Te jó ég Ashley mi történt?
Nem szólt semmit csak szipogott, nem tudtam hogy mit csináljak, csak ismételtem a kérdést. Egyik pillanatban felemelkedett és csak nézett rám, a kezemmel törölgettem a könnyeit és adtam neki egy zsepit.
-Lis, Nate szakított velem - mondta és egyre jobban sírt.
-Miért, hiszen annyira jól megvoltatok és...
-Nem vagyok elég jó neki.
-Micsoda?
-Hát az egész úgy kezdődött hogy elmentünk a nagyszüleihez, a nagymamája pedig ma jött haza és ebbe a ruhába voltam. Mikor meglátott azt mondta hogy ide valami elegánsabb öltözékben kellett volna jönnöm és
hogy én nem érek fel hozzájuk meg hogy a viselkedésem sem megfelelő pedig még meg se szólaltam...
-Nem érsz fel hozzájuk? Mert ők kicsodák Ashley? De most komolyan, az atyaúristen a nagyanyja vagy mi?
-Hát nem tudom, és az a legrosszabb hogy meg se védett Nate, ha igazán szeretne mondta volna neki hogy ő úgy szeret engem ahogy vagyok és kész, de nem tette. Aztán kifutottam a házból, ő utánam jött és közölte hogy vége.
-Igazad van ki kellett volna állnia melletted, de miért ítélnek el az öltözködésed alapján, az meg a másik hogy nagyszerű stílusod van ezt nekem elhiheted, és nem csak ez az egy fajta ruhád van tudsz te elegáns, vagány, szolid, alkalmi vagy bulizós is lenni tehát nem nagyon értem őket.
-De viszont a nagypapája kedves volt mert, első perctől kezdve nagyon közvetlen és aranyos volt velem plusz még le is állította a boszi nagyit - mosolyodott el. -De tudod mit, én nem fogok bedepizni,  Nate egy beképzelt bunkó és nem érdemel meg engem.
-Pontosan, na gyere keresek neked egy ruhát a koncertre és Nat segít kisminkelni rendben?
-Rendben, mi lenne velem nélküled?
-Hát nem tudom...
Bementünk az öltözőbe szerencsére hoztam magammal pár plusz ruhát vészhelyzetre, és mivel most ez az kiválasztottam Ashleynek ezt:


Nagyon tetszett neki, és nagyon jól is állt rajta. Behívtam a lányokat hogy segítsenek rendbe szedni Ashleyt. Körbeálltuk és mindenki segített, Nat és El a sminket csinálta én is Perrie a haját. A végeredmény tökéletes lett, mintha mi sem történt volna és szerintem ő is feldobódott egy kicsit. A folyosóról hallottuk hogy öt perc van kezdésig, mindenki elkezdett rohanni a színpad felé mert elég messze volt az öltözőktől, én bent maradtam mert nem éppen koncertes cuccban voltam. Gyorsan kikaptam egy ruhát és felvettem, ilyet általában nem szoktam csinálni de most sietnem kellett, kiszaladtam a folyosóra a színpadhoz, fél úton jutott eszembe hogy cipőt elfelejtettem felvenni. -Na szuper - gondoltam magamba. Visszarohantam és kerestem a ruhához passzoló cipőt. Végre kiértem a többiekhez, a srácok már egy számot el is énekeltek szóval élég lassú voltam. Nat mondta is hogy kérdezték a srácok hogy hol vagyok, mikor megláttak rögtön köszöntek is nekem, nagyon édesek voltak.
Eszméletlen jó volt a koncert, utána még visszamentünk, volt a fiúknak egy külön szoba ahol csokiszökőkút, egy óriási hangfal, vattacukorgép, jégkrém meg egy csomó finomság volt és ott buliztunk egy kicsit, közben Dani is megérkezett. Teletömtem magam csokis eperrel, egyik rossz tulajdonságom hogy imádom a csokis dolgokat és akármennyit megtudnék belőlük enni, de szerencsére nem látszik meg rajtam. Láttam hogy Ashley és Niall együtt táncolnak és hogy sokat beszélgetnek együtt, annyira örülnék ha összejönnének. Egy lassú szám következett, mindenki táncolt valakivel, Niall először odajött hozzám és felkért, tudtam hogy Ashleyt akarja csak nem merte ezért felvilágosítottam hogy szingli és nyugodtan felkérheti. Hát igen, Nat Harryvel, Niall Ashleyvel, El Louissal, Dani Joshal, Zayn pedig Perrievel táncolt csak én és Liam ültünk egymással szemben szótlanul az asztalnál...
Liam lassan felállt és odajött mellém, halkan megkérdezte hogy felkérhet-e táncolni, én igent mondtam. Gondoltam miért ne, végülis a barátok is szoktak egymással táncolni...
Megfogta kezem és a többiekhez vezetett, átkarolt és közel húzott magához. Egész végig remegtem, nem mertem mondani semmit, az egyik fordulásnál Nat tekintetével találkoztam, ő rögtön elkezdett mutogatni és tátogni, hogy juuuj most mi van, meg ilyenek aztán hamar elment a kedve mikor mondtam hogy nincs semmi, de még mindig vigyorgott hogy legalább együtt táncolunk. Mikor vége volt a számnak eltávolodtam tőle és az asztalhoz mentem. Hirtelen kopogást hallottunk az ajtón, Zayn kinyitotta és egy kosztümös, komor nőt láttunk meg.
-Jó estét, Lisa Adamset keresem.
Lassan előléptem a tömegből, fogalmam sem volt hogy mit akarhat tőlem ez a nő.
-Én vagyok az.
-Szervusz Lisa én Helga Morgan vagyok és sajnálattal közlöm hogy én leszek a One Direction új stylistja.
-Tessék?
-Ahogy mondom kedves, sajnálom de a versenyen elnézhettek valamit úgy volt a szerződésemben hogy nekem kell a 1D-hez jönnöm, a lapokat elnézték. Én annak az iskolának vagyok igazgatója ahová beküldték a terveket és a kollégáim pontozták őket.
-Sajnálom de még mindig nem értem, ez hogy történhetett?
-A lapokat az asztalomra tették és ott volt az én szerződésem a bandával, egy hétig helyettesítettek engem mert Ausztráliában nyaraltam, és az a szerencsétlen Victoria összefogta a szerződést a lapokkal. A zsűrik úgy értelmezték hogy a nyertes a One Direction stylistja lehet.
-Értem, de...akkor...én most hova....melyik bandához kellet volna kerülnöm?
-A The Wanted nevű fiú bandához.
-Azok kicsodák? -kérdeztem.
-Áhháhháháh - nevette fel Niall. -Bocsánat, elnézést.
-Majd meglátod, mivel holnap reggel repülsz hozzájuk Ausztriába mert ott lépnek fel.
-De ez nem lehet, Lisanak biztos hogy hozzánk kellet kerülnie - emelte a hangját Liam.
-Oh ugyan kérlek, a világ legnépszerűbb fiú bandájához egy ilyen kis kezdő hogy kerülhetne, itt egy profira van szükség, nem is tudom hogy lehettetek meg eddig.
-Ha tudni akarja Lisa igen is profi és nagyon jól megvoltunk vele - háborodott fel Niall.
-Hát bizony hozzá kell szoknotok a gondolathoz hogy ő már nem lesz.
-De...
-Kérlek, köszönjetek el Lisatól.
-Nem, én nem köszönök el, nem fogom hagyni hogy elmenjen - állt fel Louis.
-Rendben, akkor ne köszönj el, biztonságiak!
Abban a pillanatban két nagydarab ember jött be és Helga utasítására "kikísértek" engem. A srácok nekik akartak ugrani de leállították őket.
-Te ki vagy - mutatott Helga Natre.
-Ő a a barátnőm - állt elé Harry.
-Rendben, ő maradhat.
-Nem, ha Lisa megy, megyek én is, sajnálom Harry - megölelte, és kilépett az ajtón hozzám
-Ne, Nat maradj!
-Nem.
-Köszönöm elvihetik őket - intett és becsukta az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése